کد خبر: 688836
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
بحرینی‌های مقیم انگلیس در ادامه اعتراضات هفتگی خود به سیاست‌های آل‌ سعود در لندن و اشغالگری نظامی ریاض در بحرین، برای یکصد و نود و یکمین بار مقابل سفارت عربستان در لندن تظاهرات کردند.
العالم: پایگاه خبری "مرآه البحرین" نوشت: مخالفان بحرینی در تظاهرات خود علیه اشغالگری عربستان سعودی در بحرین، مقابل مقر سفارت این کشور در لندن تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان بحرینی با سر دادن شعارهایی علیه اشغاگری عربستان سعودی در بحرین، سیاست‌های آل ‌سعود در منطقه و حمایت آن از تروریسم و گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تظاهرات پایان اشغالگری نظامی ریاض در بحرین، توقف سیاست‌های تبعیض ‎آمیز علیه شیعیان و همچنین پایان حمایت از جریان‌های تکفیری و تروریستی را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان در این تظاهرات همچنین تصاویر آیت الله "نمر باقر النمر" روحانی برجسته شیعی عربستان که دادگاه سعودی وی را به اعدام محکوم کرده است، با خود حمل می کردند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به رژیم بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار