کد خبر: 688752
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس تلاش خود را به كار گرفتند تا وزير پيشنهادي علوم رأي نياورد و شرايط ديروز مجلس به رئيس‌جمهور نشان داد حاميان واقعي دولت چه كساني هستند.

حجت‌الاسلام سيدمهدي موسوي‌نژاد، عضو فراكسيون روحانيت مجلس، با اشاره به جلسه رأي اعتماد مجلس در مورد وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري گفت: نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس تلاش داشتند تا وزير پيشنهادي دولت نتواند از مجلس رأي اعتماد بگيرد و به رغم سخنراني آنها به عنوان موافق دو وزير پيشنهادي قبلي هيچ يك از آنان حاضر نشدند  در موافقت با محمد فرهادي صحبت كنند.

 وي افزود: رأي نمايندگان به وزير پيشنهادي علوم اين پيام را براي رئيس‌جمهور به همراه داشت كه متوجه شود كساني دلسوز دولت وي هستند كه دلسوز نظام و انقلاب هستند و متعهد به نظام و انقلاب هستند و موفقيت دولت را موفقيت نظام مي‌دانند و رئيس‌جمهور بايد بداند كه تنها كساني كه مي‌تواند به آنها تكيه كند جريان انقلاب و جريان درون نظام است نه كساني كه به دنبال سهم‌خواهي و منافع شخصي خود هستند.

عضو فراكسيون روحانيت مجلس اظهار داشت: آنچه كه احزاب سياسي اصلاح‌طلب تاكنون دنبال مي‌كردند، اين بود كه رئيس‌جمهور طبق زياده‌خواهي‌هاي آنها عمل كند و لذا اين افراد نه دلسوز نظام و نه دلسوز دولت بوده‌اند بلكه دلسوز منافع خود هستند. رئيس‌جمهور بايد اين موضوع را درك كند كه اين افراد كمكي به وي نمي‌كنند بلكه به دنبال مصادره دولت هستند.

وي افزود: در مورد دو وزير پيشنهادي قبلي براي تصدي وزارت علوم و همچنين مورد استيضاح آقاي فرجي‌‌دانا سايت‌ها و روزنامه‌ها و ليدرهاي اصلاح‌طلب تمام تلاش خود را به كار مي‌گرفتند تا استيضاح رأي نياورد يا وزراي پيشنهادي بتوانند رأي اعتماد مجلس را به دست آورند اما براي محمد فرهادي هيچ تلاشي از سوي اصلاح‌طلبان در جهت حمايت از وي صورت نگرفت و حتي بعضاً توصيه مي‌كردند كه به آقاي فرهادي رأي اعتماد داده نشود.

عضو فراكسيون روحانيت مجلس ادامه داد: اين اقدامات اصلاح‌طلبان معناي ديگري دارد و آنها مي‌خواهند دولت را در مقابل مجلس و حتي در مقابل نظام قرار دهند و آنها خير و صلاح دولت را نمي‌دانند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
2
اصلاح طلبان مجلس حداقل 80نفرند درصورتیکه فقط28رای مخالف درجلسه رای اعتماد داده شد تیتر خبرتون را اصلاح کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
2
اصلاح طلبان با گزینه های اقای روحانی مشکلی ندارند ولی اینبار با سیگنالهای منفی می خواستند از مخالفت اصولگرایان بکاهند چون میدانستند برای هر گزینه دولت که برای رای اوردن تلاش شود رای اصولگرایان عکس ان خواهد بودحتی اقای مطهری برای مخالفت ظاهری در صف مخالفان فرهادی ثبت نام کرد ولی انچه مطهری واقلاح طلبان خواستند شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
2
0
بهتراست شما که بحمدالله روزنامه وزینی هستید اسامی این نمایندگان اصلاح طلب را معرفی کنید تامردم باعدم رای اعتماد به آنها دردوره بعد ،حال آنها را به جا آورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار