کد خبر: 688672
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
اعتراض جمعی خانواده های شهدا
برخی از مسئولین با تشییع و تدفین شهدا در بندر انزلی مخالف بودند و به همین دلیل هر کوتاهی که از دستشان برآید در حق این شهدای گمنام انجام می دهند.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ در روزهایی که همه سیاه پوش عزای سید و سالار شهیدان هستند و درست زمانی که همچنان در خاک عراق و نقاط مرزی ایران پیکر های بی جان شهدای 8 سال دفاع مقدس تفحص شده و بر شانه های ملت ایران تشییع می گردد و اشک های مادران شهدای انتظار به دنبال یافتن نشانی از فرزندشان تابوت ها را بدرقه می کند،  مسئولان در یکی از شهرهای شمالی در حق این شهدای گمنام ظلم می کنند.

یادمان شهدای گمنام انزلی فدای باند بازی مسئولین

 بنا بر این گزارش جمعی از فعالان و امت حزب الله شهرستان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار شهدای ایران با اعتراض به وضعیت ساخت یادمان شهدای گمنام در این شهر اعلام کردند: برخی از مسئولین با تشییع و تدفین شهدا در بندر انزلی مخالف بودند و به همین دلیل هر کوتاهی که از دستشان برمی آید در حق این شهدای گمنام انجام می دهند.

امت حزب الله خاطر نشان کردند، سازه موقتی با هزینه شخصی جمعی از خانواده های شهدا برای شهدای گمنام ساخته شد اما به مرور زمان تخریب گردید و حالا با گذشت مدتهای مدیدی و علی رغم پیگیری های مختلف هیچ مسئولی حرکتی برای ساخت یادمان شهدای گمنام بندر انزلی انجام نمی دهد.

یکی از خانواده های شهدا نیز ادامه داد: متاسفانه اگر قرار باشد کنسرت و جشنی برگزار شود حتما مسئولین نهایت همکاری را می کنند اما حالا که قرار است کاری برای این شهدای گمنام که واقعا مظلوم واقع شده اند انجام شود همه به همدیگر پاس می دهند. وی خاطر نشان کرد بیشتر مسئولین جز امام جمعه با تدفین شهدا در بندر انزلی مخالف بوده اند.

وی همچنین اظهار داشت: امت حزب الله اخیرا بیانیه ای صادر کرده است که در آن چند محور مورد مطالبه قرار گرفته است که به شرح زیر است:


۱ . مسوولین نسبت به بی احترامی صورت گرفته به حرم مطهر شهدای گمنام از امت حزب الله رسماً عذرخواهی نموده و طرح مورد نیاز جهت اجرای ساخت بنای یادمان را اعلام نمایند.

۲ . سازماندهی و فعالسازی هیئت امنای حرم شهدای گمنام (متشکل از نیروهای نخبه فرهنگی دلسوز و متعصب نسبت به شهدا و انقلاب و ولایت) هر چه سریعتر صورت پذیرد.

۳ . یادمانی فاخر درخور شان و منزلت این شهدای مظلوم و شایسته امت شهیدپرور شهرستان احداث شود.

4. از کلیه مسوولین شهرستان انتظار می رود بحث فرهنگ و اعتقادات را فدای باند بازی و سیاسی نگری نکرده و وظیفه خود را در عرصه جنگ نرم به خوبی انجام دهند.

امت حزب الله انزلی خاطر نشان کرد که در صورتی که مسئولین چاره ای نیاندیشند مردم خود وارد میدان می شوند.

یادمان شهدای گمنام انزلی فدای باند بازی مسئولین


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار