کد خبر: 688667
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات ایجاد شده برای اهالی خیابان ایران زمین شهر تهران به دلیل اجرای پروژه احداث یک برج بلند مرتبه متعلق به 'بابک زنجانی'، همچنان به قوت خود باقیست.

خبرگزاری ایرنا: عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات ایجاد شده برای اهالی خیابان ایران زمین شهر تهران به دلیل اجرای پروژه احداث یک برج بلند مرتبه متعلق به 'بابک زنجانی'، همچنان به قوت خود باقیست.
 
'محسن سرخو' در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران تذکر سال گذشته خود را یاد آور شد و گفت: در خصوص وجود قطعه زمینی در خیابان ایران زمین که متاسفانه در کنار ساختمان های یک و دو طبقه ساکنین خیابان ایران زمین، عملیات ساخت یک برج 38 طبقه با مالکیت بابک زنجانی در این آغاز شده بود را به خاطر دارید.

وی اظهار کرد: آغاز عملیات عمرانی برای ساخت این برج بلند مرتبه و نیمه کاره ماندن آن، موجب بروز مشکلات زیادی برای منطقه و اهالی آن از جمله ریزش و رانش زمین ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بی توجهی مالک به تعیین تکلیف مجموعه ، موجب بروز مشکلات عدیده ای در این محدوده از آن جمله مسدود شدن خیابان گلستان است که این مشکلات به دلیل بی توجهی مالک ساختمان همچنان در این محله به وقت خود باقیست.

سرخو با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در خصوص این ملک، تصریح کرد: نتایج این تحقیق و تفحص نشان می دهد که فرد مورد نظر منشا بروز مشکلات مشابه ای در بسیاری از مناطق شهر تهران شده چرا که وی به طور معمول اموال و املاک اقشار محروم و ضعیف جامعه شامل کارگران و بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی را هدف قرار داده است.

وی با تاکید بر این پروژه نیمه کاره مشکلات زیادی را برای ساکنین خیابان ایران زمین ایجاد کرده، اظهار داشت: از دستگاه قضایی درخواست می کنیم با توجه به انجام طرح تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی در دولت دهم و همچنین حساسیت جامعه نسبت به فرد مورد نظر(بابک زنجانی)، موضوع در راستای احقاق حقوق هرچه سریعتر رسیدگی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار