کد خبر: 688595
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
فرماند ه بسیج خواهران اسلامشهر خبر داد:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از 200 عنوان برنامه ویژه در سطح شهرستان اسلامشهر از سوی بسیج خواهران سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر برگزار می شود .
بهاره عشقی صابر

 سید حبیبه حسینی  کیا  معاونت بسیج  خواهران سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان  اسلامشهر ،  در گفتگویی با خبر نگارجوان آنلاین اظهارداشت :   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  ،  بیش از 200 عنوان برنامه   در حوزه های مقاومت   بسیج  خواهران  شهرستان اسلامشهر ، برگزار می شود .

حسینی کیا افزود :  به فرموده  حضرت امام خمینی (ره)  بسیج  شجره طیبه  و درخت  تناور و پرثمری است  که شکوفه های  آن بوی بهار و وصل و طراوت  یقین  حدیث عشق می دهد  و بسیج بعنوان یکی از ارکان  ماندگار  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان رهبر انقلاب تشکیل  گردید .

وی بیان داشت : هفته  بسیج  در حقیقت فرصت  و بهانه ای  برای زنده نگهداشتن  ارزشها و  روح بسیجی  در آحاد ملت مخصوصا"  جوانان پور شور  و مدافعان  عاشق صادق است .

حسینی کیا  ضمن تبریک هفته بسیج  به تمامی بسیجیان بوِیژه خواهران  و زنان مومنه و عفیفه  بسیجی بیان داشت:بسیج جامعه زنان شهرستان اسلامشهر با همکاری حوزه های مقاومت خواهربا توجه به منویات  مقام معظم رهبری در راستای  حفظ دستاوردهای  انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس و زمینه سازی  ظهورمنجی عالم بشریت بیش از200عنوان برنامه های فرهنگی ،تربیتی،اجتماعی، اقتصادی و ورزشی  در اسلامشهر اجرا می شود .

وی تصریح کرد : هفته بسیج فرصت مناسبی است  تا ضمن  گرامیداشت رشادتها و از جان گذشتگیهای  اقشار مختلف جامعه  بویژه بسیجیان درراستای حفظ و پاسداری از ازرشها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در طول سی و پنج سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی ، بخشی از فعالیتها و دستآوردهای بسیج را در عرصه های مختلف به  اطلاع ملت  رسانده شود .

این مقام مسئول افزود :تقدیر و تجلیل از  زنان  خوداشتغال و هنرمند و نمونه  در زمینه های مختلف ، برگزاری هیات منتظران ظهور  و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی ، ورزشی ، برپایی  نمایشگاههای ایران جوان و تاثیرات  رسانه های صوتی و تصویری  برهویت جوانان  از جمله برنامه های هفته بسیج است  .

وی تاکید کرد: برگزاری نشستهای  بصیرتی و کارگاههای  زندگی به سبک اسلامی ، ایرانی  ، برگزاری کارگاههای  مهارتهای  زندگی  ویژه دختران جوان  بسیج ،عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا ، برگزاری گام نهم  دجالواره در سطح مدارس  شهرستان  از جمله برنامه هایی است که  از  ابتدای هفته بسیج تا کنون آغاز شده و در حال  اجرا می باشد .         

حسینی کیا  گفت : برگزاری همایشهای اقتصاد مقاومتی ، جشنواره های آشپزی ، امربه معروف ، جمع آوری و توزیع  جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، ویزیت رایگان پزشکی و دیداربا والدین وخانواده های معظم شهدا دراین هفته انجام می شود .

وی افزود: فراخوان گردانها الزهرا، برگزاری همایش نونهالان حسینی ، برگزاری اردوهای  زیارتی ، تفریحی ویژه مدیران و منتخبین بسیجی و اجرای دهها برنامه فرهنگی و هنری ، بصیرتی ازجمله دیگر برنامه هایی است که در سطح شهرستان اسلامشهر از سوی جامعه بسیج خواهران اجرا می شود .

مسئول  بسیج خواهران  سپاه ناحیه سیداشهدا ء اسلامشهر خاطر نشان کرد : باتوجه به کثرت  ویژه برنامه ها ی  هفته بسیج ، تعدادی از مراسمات و نشستها قبل از این هفته برگزار شده و تعدادی دیگر نیز بعدازهفته بسیج  برگزار خواهد شد .

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر