کد خبر: 688571
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
سرهنگ رضا اکبری اظهار داشت: این محدودیت های ترافیکی به منظور تأمين نظم و امنيت در جاده های استان در تعطيلات پاياني هفته اعمال می شود.
مهر: رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

سرهنگ رضا اکبری اظهار داشت: این محدودیت های ترافیکی به منظور تأمين نظم و امنيت در جاده های استان در تعطيلات پاياني هفته اعمال می شود.

وی ادامه داد: بر اساس این محدودیت ها تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز پنجم آذر ماه تا ساعت 24 روز جمعه هفتم آذر ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز همچنین با بیان اینکه تردد کامیون و تریلر از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می باشد، اعلام کرد: تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ اکبری افزود: به دلیل احتمال بارش در محورهای کوهستانی تاکید می شود رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند با تجهیزات کامل حرکت کنند.

وی پایان گفت: مرکز کنترل ترافيک پليس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوي وضعيت راههاي کشور و آماده امدادرساني به حادثه ديدگان احتمالي مي باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار