کد خبر: 688437
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور از بازداشت عامل اسیدپاشی دیروز تهران خبر داد.
تسنیم: سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور در حاشیه همایش بانکداران و استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره اسیدپاشی اصفهان گفت: هنوز عامل اسیدپاشی اصفهان دستگیر نشده است.

وی همچنین در خصوص اسیدپاشی دیروز تهران تصریح کرد: عامل این حادثه شناسایی شده است. فردی در خیابان پیروزی قصد داشت به یک خانم اسیدپاشی کند اما با مداخله فرد دیگری این اتفاق نیفتاد و در نهایت نیمی از اسید بر روی فرد قربانی و نیمی دیگر بر روی اسیدپاش ریخته شد. عامل اسیدپاشی دیروز تهران دستگیر شده است.

معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور درباره امنیت مرزهای شرقی و غربی کشور خاطرنشان کرد: مواردی در ارتباط با ترور یک معلم در شرق کشور داشتیم و پیگیر حادثه هستیم. درباره شهادت کارکنان ناجا هم افراد مختلف دستگیر شده‌اند، اما اینکه این افراد مرتکب این حادثه شده باشند هنوز تایید نشده است.

ذوالفقاری ادامه داد: تلاش‌های زیادی از سوی دستگاه‌های امنیتی قبل از فرا رسیدن ماه محرم و با توجه به تهدیدات صورت گرفته است. ما مرزها را کنترل می‌کنیم و در صددیم در زمینه ثبات مرزها اقداماتی انجام دهیم که در صورت نیاز اقدام می‌شود.

وی درباره امنیت مرزهای غربی کشور در اربعین حسینی نیز اظهار داشت: برای بحث زائران اعلام کرده‌ایم که همه مسائل مرتبط با رفت و آمد زائران مورد بررسی قرار گیرد تا دستورالعمل‌ها برای استانداری‌ها صادر شود.

معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور ادامه داد: 39 درصد از اعتبارات مرزها پرداخت شده و 20 درصد هم در شرف پرداخت است که می‌تواند در امنیت مرزها موثر باشد. بودجه 94 نیز می‌تواند در بهبود وضعیت مرزها کمک شایانی کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار