کد خبر: 688389
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت: «به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای در موعد سوم آذر، نشان داد که گروه مذاکره‌کننده ایرانی اهل سازش بر سر منافع ملی نیست. آیا کسانی که در داخل کشور با زبان و قلم بی‌مهار خود تا توانستند به مذاکره‌کنندگان ایرانی تهمت زدند و آنها را به باد ناسزا گرفتند، شجاعت عذرخواهی دارند؟»

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت: «به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای در موعد سوم آذر، نشان داد که گروه مذاکره‌کننده ایرانی اهل سازش بر سر منافع ملی نیست. آیا کسانی که در داخل کشور با زبان و قلم بی‌مهار خود تا توانستند به مذاکره‌کنندگان ایرانی تهمت زدند و آنها را به باد ناسزا گرفتند، شجاعت عذرخواهی دارند؟»

به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای در موعد سوم آذر، به مخالفان داخلی دولت یازدهم که طی یکسال گذشته به ویژه در روزها و هفته‌های اخیر اعضای گروه مذاکره‌کننده ایرانی را زیر بمباران شدید تبلیغاتی قرار دادند، نشان داد که برخلاف تهمت‌های ناروای آنها گروه مذاکره کننده ایرانی به حقوق ملت ایران پای‌بند است، از خطوط قرمز عبور نمی‌کند و اهل سازش بر سر منافع ملی نیست.

اگر گروه مذاکره‌کننده ایرانی اهل سازش و عبور از خطوط قرمز بود، قطعاً دیروز یا شاید زودتر از سوم آذر با 1+5 به توافق می‌رسید و مشکلی با آمریکا نداشت. این، مقاومت متعهدانه گروه مذاکره‌کننده ایرانی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا بود که به آمریکا اجازه نداد به مطامع خود برسد و درصدد تمدید مهلت مذاکره برآید.

آیا کسانی که در داخل کشور با زبان و قلم بی‌مهار خود تا توانستند به مذاکره کنندگان ایرانی تهمت زدند و آنها را به باد ناسزا گرفتند، شجاعت عذرخواهی از مذاکره کنندگان ایرانی را دارند؟

ایستادگی اعضای گروه مذاکره‌کننده ایرانی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و سایر قدرت‌های غربی و تحمل مثال زدنی آنها در برابر فشارهای مخالفان داخلی و خارجی که بطور مستمر از بوق‌های تبلیغاتی خود به بمباران تبلیغاتی آنها پرداختند، واقعاً ستودنی است.

 به اعضای گروه مذاکره‌کننده ایرانی، از صمیم قلب خسته نباشید می‌گوئیم، برای آنها در ادامه این راه توفیق الهی آرزو می‌کنیم و اعتقاد راسخ داریم که تلاش‌ها و مقاومت جانانه آنها در طول یکسال گذشته، بویژه آنکه ملامت‌های داخلی را نیز تحمل کردند، نوعی "جهاد" محسوب می‌شود و از خدای قادر منان می‌خواهیم پاداش اخروی مجاهدان را به آنها عنایت فرماید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
1
روزنامه جمهوری اسلامی که روزگاری عاملان فتنه 76 و تحصن کنندگان مجلس ششم را به باد انتقادات بسیار تند میگرفت و حتی به آنان اهانت های زیادی میکرد امروز از بیش از روزنامه های زنجیره ای از همان ها که در دولت یازدهم نفوذ کرده اند حمایت میکند.این روزنامه افتضاح را به جایی رسانده که مخاطبان خود را فاقد درک و فهم میداند و به جای استدلال به عوامفریبی و سفسطه روی آورده میتوانید حمایت این روزنامه را از محرم ندانستن نماینگان ملت در مذاکرات هسته ای بخوانید و به استدلال آن بخندید. به این روزنامه عرض میکنم خیال میکنید مردم نمیفهمند؟؟؟؟اگر همین مخالفان نبودند تیم مذاکره کننده هم ایستادگی نمیکرد اگر تشرها و انتقادات مخالفان نبود تیم مذاکره کننده معلوم نبود سوم آذر چها که نمیکرد.جناب روزنامه جمهوری اسلامی بهتر هست سرمقاله ای در تشکر از مخالفان بنویسی که نگذاشتند تیم هسته ای در قبال زیاده خواهی کوتاه بیایند تا مخاطبین شما به شما اعتنماد بیشتری کنند گر چه حمایت این روزنامه از یکی از سران فتنه در سال 88 نقطه تاریک و غیر قابل تطهیر برای این روزنامه هست که هرگز پاک نخواهد شد رجوع به آرشیو این روزنامه در سال 88 واقعا شرم آور هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روی آوردن این روزنامه به حمله به منتقدین دلیل دیگری هم دارد و آن اینکه چون تا سوم آذر به توافق نرسیدند در صورتی که این همه هیاهو کردند که بله ما به توافق خواهیم رسید لذا برای فرار از فشار افکار عمومی و انداختن تقصیر به گردن دیگران حمله به مخالفان را شروع کردند تا کسی متوجه نشود حرفشان غلط بود و حرف منتقدان درست بود.به این روزنامه میگم مردم متوجه هستند شماها چکار میکنید واسه همین خیال نکنید با حمله به مخالفان ذهن مخاطب از پیش بینی های غلط شما منحرف میشه
قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
1
0
کسانی که از عدم توافق شاد شدند به عبارتی برادران ناتنی سران رژیم صهیونیستی هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
1
در جواب جناب قاسمی عرض میکنم کسانی که نتانیاهو و شیمون پرز آنها را سرمایه اسراییل در ایران میدانست که به نیابت از اسراییل در حال جنگ با نظام اسلامی هستند و امروز ... نفوذ هم کرده اند ...
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
0
0
در فرهنگ تربیتی ابرانیان "دو مورد مهم
"نه در نظر گرفته شده ونه روی ان کار شده است.
1-قبول اشتباه کردن.
2-پس از قبول اشتباه"عذرخواهی کردن.
اما" تادلتان بخواهد"ریا کاری "برای فرار
ازوضعیت پیش امده"رقم می خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار