کد خبر: 688149
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از راه اندازی سامانه خرید و فروش مسکن مهر در این شهر خبر داد و گفت:در این سامانه شرکت عمران خرید و فروش مسکن مهر را انجام نمی دهد بلکه نسبت به تغییر نام متقاضیان اقدام می کند.
فارس: حسن ولی پور در پاسخ به این سئوال که آیا سامانه خرید و فروش مسکن مهر در پردیس راه اندازی شد؟ گفت: در سامانه‌ای که در شهر پردیس راه اندازی شده است خرید و فروش انجام نخواهد داد بلکه باید خریدار و فروشنده مسکن مهر به شرکت عمران مراجعه و در این سامانه اقدامات لازم برای تغییر نام خریدار و فروشنده را انجام دهند.

وی افزود: بارها اطلاعیه داده‌ایم که ما خرید و فروش مسکن انجام نخواهیم داد اما برخی فروشندگان و خریداران مسکن مهر به شرکت عمران مراجعه می کنند که قصد خرید و فروش دارند بنابراین باز هم می گوییم که شرکت عمران خریدار مسکن مهر و فروشنده مسکن مهر نیست.

ولی پور تاکید کرد: چون احتمال دارد در برخی از بنگاه‌های مسکن برای خریداران و یا فروشندگان مسکن مهر مشکلاتی ایجاد شود و سوء استفاده هایی صورت گیرد شرکت عمران در خرید و فروش مسکن مهر می گوید که در این سامانه تلاش می شود متقاضیان جدید جایگزین متقاضیان قدیمی شوند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به این سئوال که چه شروطی برای تغییر نام متقاضیان خرید و فروش مسکن مهر لازم است اظهار داشت:2 شرط اصلی برای تغییر نام متقاضیان از سوی شرکت عمران لازم است که رعایت شود.

وی ادامه داد:شرط اول این است که فرد فروشنده مسکن مهر بدهی نداشته باشد و شرط دوم نیز این است که خریدار هم بیش از یک واحد مسکونی خریداری نکند.

مهدی هدایت اوایل آبان ماه سال جاری گفته بود که سامانه خرید و فروش مسکن مهر در حال راه‌اندازی در شهرهای جدید است.

مدیر کل حقوقی و املاک عمران شهرهای جدید افزود: ‌با راه‌اندازی این سیستم یک مسیر مشخص برای متقاضیان مسکن مهر تعریف می‌شود و بدون اینکه مردم معطل شوند شرکت‌های عمران پاسخگو خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار