کد خبر: 688116
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
یک افسر ارتش منحل شده دیکتاتور سابق عراق فاش کرد که افسران ارتش رژیم سابق عراق از ماه‌ها پیش «یگان‌های ویژه» گروه تروریستی داعش را در موصل آموزش می‌دهند.
تسنیم: یکی از افسران عالی‌رتبه ارتش صدام دیکتاتور سابق عراق در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، فاش کرده است که او و شمار دیگری از افسران ارتش منحل شده این کشور از ماه‌ها پیش یگان‌های رزمی گروه تروریستی داعش را در استان موصل آموزش می‌دهند که یکی از این یگان‌های ویژه در حمله ۳ روز پیش به شهر «الرمادی» مرکز موصل نقش ایفا کردند.

براساس گزارش‌های دریافت شده از الرمادی، گروهک داعش در حمله اخیر به این شهر تاکتیک‌های حرفه‌ای و روشی متفاوت را به کار برده است.

پیشتر نیز مقامات عراقی اعلام کرده بودند که در سقوط موصل دومین شهر بزرگ عراق نیز تعدادی از افسران وابسته به ارتش صدام دخالت داشتند.

این در حالی است که ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی این کشور روز گذشته دو منطقه السعدیه و جلولا واقع در استان دیالی را از اشغال داعش آزاد کردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
0
نابودی داعش بهترین فرصت برای نابودی تفاله های پلید باقی مانده از صدام و حزب بعث عراق است که دراین ده سال زیر چتر امریکا و انگلیس جان به در برده و اجازه پاکسازی و برخورد با ایشان به نوری المالکی داده نمی شد !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار