کد خبر: 688037
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به وضعيت کسري بودجه و کاهش درآمدهاي نفتي تصميمي مبني بر افزايش رقم يارانه نقدي در سال ۹۴ وجود ندارد.
محمد عليپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، به رويکرد دولت نسبت به افزايش يا کاهش رقم يارانه نقدي در سال 94 اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به آخرين اطلاعاتي که در اين زمينه وجود دارد هيچ تصميمي براي افزايش يارانه نقدي در سال آتي اتخاذ نشده است.

وي گفت: حتي صحبت بر سر اين موضوع وجود دارد که افرادي که قرار بود در سال 93 به‌سبب بي‌نيازي از دريافت يارانه نقدي، سهم آنها قطع شود چرا تا کنون اقدامي در اين باره نشده است. عليپور افزود: دولت تا کنون در اينکه اقدام به قطع يارانه نقدي اين قشر از جامعه نکرده است، محافظه‌کارانه عمل کرده و در اين زمينه بر دولت انتقاد وارد است.

نماينده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: از يک سو ادعا مي‌کنيم با کسري بودجه مواجه هستيم و از سوي ديگر نيز مدعي کاهش درآمدهاي نفتي هستيم و متأسفانه در حال حاضر براي اقشاري از جامعه يارانه نقدي پرداخت مي‌شود که هيچ‌گونه استحقاق دريافت آن را ندارند. وي بيان کرد: با توجه به اين مسائل هيچ جايي براي افزايش رقم پرداختي‌هاي يارانه نقدي در سال پيشِ‌رو وجود ندارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
0
کجایی احمدی نژاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار