کد خبر: 688030
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
به دليل اينكه طرح‌هاي دوفوريتي زيادي براي بررسي به مجلس ارسال مي‌شود، بررسي طرح كاهش ساعت كاري زنان شاغل به تعويق مي‌افتد اما هم اكنون اين طرح چاپ شده و در دستور كار نمايندگان قرار دارد.
فاطمه آليا، عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در مورد طولاني شدن مدت زمان طرح موضوع كاهش ساعت كاري زنان شاغل داراي شرايط خاص گفت: من به عنوان مسئول كارگروه اين لايحه در اولويت برنامه‌ها در كميسيون اجتماعي مجلس اين موضوع را بررسي كردم و اين طرح در كميسيون به تصويب رسيده است.  وي ادامه داد: پيشنهادات خوبي نيز ارائه شده و هم اكنون به صحن علني مجلس رسيده است، در گام بعدي طبق اختيارات آيين‌نامه‌اي از همكاران امضا جمع‌آوري شد كه اين طرح در اولويت رسيدگي قرار گيرد و خوشبختانه در اولويت قرار گرفت.  
اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس افزود: در هفته گذشته در مورد اينكه اين طرح اولويت‌دار شده اما مقداري طول كشيده است، تذكر شفاهي در مجلس داده شد اما با توجه به دوفوريت‌هايي كه وارد مجلس مي‌شود، اين موضوعات طرح‌هاي اولويت‌دار را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.  آليا ادامه داد: اداره قوانين اين موضوع را در دستور كار اين هفته مجلس شوراي اسلامي قرار داده است اما بعد از قانون مقررات مالي دولت قرار دارد چراكه اين قانون به زمان زيادي نياز دارد و قرار است اين هفته نمايندگان به صورت سه شيفت كار كنند تا بتوانند بررسي اين قانون را به پايان برسانند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کاربر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
0
به جای این کارها این پسرهای جوان بیکار رو سرکار ببرید تا بیشتر کار کنند هم حقوق کمتری میگیرند با توجه به ناز کردن خانهما اگه نمیتونند توی اداره بمونند چرا میان سر کار خونه بشینند
دلواپس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
0
مار را به خير تو اميدي نيست، شر مرسان .
صادق انوري s
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
0
پس كارهاي ايشون را چه كسي انجام بده؟ حتما آقايون !!! اين همه تبعيض براي چه؟ نه ماه مرخصي زايمان ! دو سال يك ساعت مرخصي شير وحالا هم كاهش ساعت كاري! بشينن خونه سر ماه برند حقوقشون را از دستگاه خود بگيرند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار