کد خبر: 687961
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافر و بار شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث پایانه کرج _ شمال در ضلع غربی بلوار جانبازان خبر داد.

داوود شعبانی با اشاره به اینکه این عملیات هم اکنون وارد فاز اجرایی شده است گفت: کرج یکی از شهرهای مرکزی و کوهپایه‌ای ایران است و با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر کرج پس از تهران، افزایش تعداد پایانه‌ها در این شهر ضرورت است. وی احداث دومین پایانه مسافربری کرج را در کاهش بار ترافیکی و ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان مثبت ارزیابی کرد و افزود: با احداث این پایانه و ایجاد فضای رقابتی میان پایانه‌ها، شاهد تنوع در خدمات‌رسانی و افزایش قدرت انتخاب شهروندان خواهیم بود که رضایت عمومی را به دنبال دارد.

شعبانی با اشاره به اینکه تملک اراضی به منظور احداث پایانه مسافربری کرج _ شمال از ابتدای سال جاری انجام شده، متراژ زمین این پایانه را هفت هزار مترمربع ذکر کرد و گفت: در حال حاضر عملیات زیرساخت‌های عمرانی این پایانه مسافربری در مرحله اجرا است.مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافر و بار شهرداری کرج، در خصوص فعالیت پایانه مسافربری کرج -شمال ادامه داد: با توجه به حجم بالای مسافران از مبدا کرج به سمت شمال کشور و بالعکس، این پایانه صرفا به منظور جابه‌جایی مسافران بین کرج و شهرهای شمالی فعالیت خواهد کرد.

شعبانی افزود: البته باید توجه داشت که کلانشهر دو میلیون نفری کرج به تعداد بیشتری پایانه مسافربری و حتی پایانه‌های حمل بار نیاز دارد که امید می‌رود با اختصاص اعتبارات مالی لازم، بتوان طرح‌هایی را در این حوزه اجرا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار