کد خبر: 687946
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
نماینده مردم تهران در تذکری نسبت به اظهارات یک نماینده مجلس درباره مراسم تشییع هنرمند فقید موسیقی واکنش نشان داد و گفت: از این ماجراها برداشت سیاسی نکنید.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در تذکری نسبت به اظهارات یک نماینده مجلس درباره مراسم تشییع هنرمند فقید موسیقی واکنش نشان داد و گفت: از این ماجراها برداشت سیاسی نکنید.

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی گفت: در راستای ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس بنده به عنوان یکی از نمایندگان مردم تهران در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس که در نطق خود مسائلی را درباره تشییع جنازه هنرمند فقید موسیقی اعلام کرد، نکاتی را ذکر می کنم.

وی افزود: به نظرم این اظهارات در شان مجلس نیست، ما همکار هستیم؛ یکی از هنرمندان فقید کشور از دنیا رفته است و جوانان عزیز کشورمان به خوبی وی را بدرقه کردند و مراسم باشکوهی برگزار کردند.

 اینکه از این اتفاقات بازی سیاسی درآورده و از آن استفاده کنیم، کار درستی نبوده و در شان همکاران مجلس نیست؛ به ویژه همکاری که لباس روحانیت داشته باشد، ما به همه همکارانمان در هر یک از مراکز استانها و شهرستانها احترام می گذاریم.

این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: ما نمایندگان خود را خادم مردم دانسته و هیچ گاه افتخار نکردیم که در تشییع جنازه مان آدم زیاد یا کم بیاید. همه ما برای این مردم زحمت می کشیم.

محمد باقری بناب نماینده مردم بناب در مجلس صبح امروز در نطق میان دستور خود، گفت: لازم می دانم در نطق خود به نکته مهمی که به دلایلی هیچکس علاقه ندارد به آن بپردازد اشاره کرده و به حواشی مرگ هنرمند جوانی بپردازم که عمر فعالیت حرفه ای وی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد ولی به محض اعلام خبر فوتش چنان غوغایی به پا می شود که در توصیف مراسم تشییع زبانها و دوربین های رسانه ملی هم ناتوانند.

وی افزود: تعارف را کنار بگذاریم و از همکاران خودم به ویژه نمایندگان محترم شهر تهران سئوال می کنم سرتان سلامت، بلا به دور، اما اگر خدای ناکرده چنین اتفاقی برای شما رخ دهد می توانید بگویید چند درصد از حاضران در مراسم تشییع این خواننده پاپ، در مراسمتان شرکت می کردند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مگر نه این است که خیل عظیم جوانان حاضر در این مراسم موکلانتان هستند و شما به واسطه رای آنها به مجلس آمده اید، آری کمی تامل کنیم تا بفهمیم کجای کار دچار اشکال است؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار