کد خبر: 687922
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
جابه‌جایی رسمی یکی از مهمترین پست‌های مدیریتی سازمان صداوسیما در دوره جدید به صورت رسمی برگزار شد. از امروز باید منتظر تغییرات جدید در تلویزیون ایران باشیم.
تسنیم: آیین معارفه معاون جدید رئیس رسانه ملی در امور سیما و قدر‌شناسی از معاون سابق سیما با حضور قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم علی‌اصغر‌ پورمحمدی به عنوان معاون سیما معرفی و از خدمات علی دارابی در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.

در این مراسم که مدیران شبکه‌های سیما، مدیران ستادی معاونت و مدیر کل روابط عمومی سازمان نیز حضور داشتند، حجت السلام موسوی مقدم قائم مقام صداوسیما گفت: رسانه ملی به دنبال ارائه رسانه‌ای مطلوب و برگرفته از آموزه‌های دینی و اسلامی است تا انسان را به اصالت و هویت خود رهنمون کند.

وی افزود: اگر در رسانه ملی مدیریت‌ها برای خدا باشد و هدف اعتلای انسان و مکارم اخلاقی باشد می‌توان در برابر انبوهی از رسانه‌هایی که ارزش‌های انسانی را هدف گرفته‌اند بایستیم و مدلی ارائه کنیم که همه کسانی که به دنبال اخلاق و ارزش‌های انسانی هستند مشتاق آن شوند. در این صورت رسانه می‌تواند رسالت بزرگ پیامبر گونه داشته باشد.



حجت السلام موسوی مقدم در ادامه خدمت به بندگان خدا و رساندن آن‌ها به طریق سعادت و تکامل را از اهداف و رسالت‌های رسانه ملی توصیف کرد و افزود: مدیران صداو سیما در هر سطحی که هستند اگر به تکیه‌گاه قوی که قابل اتکا باشد تکیه ندهند و به خدا توکل نکنند با معادلات عادی و معمولی نمی‌توانند امور رسانه را پیش ببرند پس خود سازی و مراقبه مستمر لازمه کار در رسانه ملی است.

قائم مقام رئیس صداو سیما گفت: در طول مدت مدیریت دارابی، کارهای بسیار بزرگی در معاونت سیما انجام شد که ایشان سرمنشاء این خدمات بزرگ بوده‌اند.

حجت السلام موسوی مقدم با قدردانی از دارابی و مدیران شبکه‌های سیما ابراز امیدواری کرد علی‌اصغر پورمحمدی با توجه به سوابق، شناخت و محبوبیتی که دارد می‌تواند معاونت سیما را به سوی اهداف عالیه پیش ببرد.



قائم مقام رئیس صداوسیما ادامه داد: نخبگان جامعه در همه سطوح باید با صداو سیما همراهی کنند و رسانه ملی را محل مراجعه خود بدانند چرا که نخبگان پشتوانه‌های اصلی رسانه ملی‌اند و بی‌تردید دکتر‌پور محمدی این ظرفیت‌ها را گرد هم می‌آورد و کارهایی را که دکتر دارابی مقدماتش را فراهم کرده است به نحو شایسته انجام می‌دهد.

پورمحمدی معاون رییس رسانه ملی در امور سیما نیز در این جلسه گفت: با سپاس از محمد سرافراز برای اعتماد به وی و واگذاری مسئولیت این حوزه به ایشان، مدیران سیما افرادی مومن سخت کوش و پر تلاش‌اند و رسانه ملی را برای رسیدن به اهداف الهی و انسانی خود همراهی می‌کنند.

وی با قدردانی از دارابی و مدیران سیما ابراز امیدواری کرد تلاش‌های معاون سابق سیما را ادامه دهد و به سرانجام برساند.

علی دارابی نیز در این مراسم از اعتماد ضرغامی رئیس سابق صداو سیما برای سپردن این مسئولیت به وی و از سرافراز برای برداشتن این بار سنگین، قدردانی کرد.

وی پورمحمدی را مدیری پیشکسوت و لایق توصیف کرد و افزود: که همه ما وظیفه داریم سرافراز و همه مدیران رسانه ملی را در مسیر موفقیت همراهی و یاری کنیم.

دارابی از مدیران سیما خواست لطف و همراهی که با وی داشته‌اند به طور مضاعف با پورمحمدی معاون جدید صداو سیما داشته باشند و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

دارابی با اشاره به آماده شدن مجموعه کتب گزارش عملکرد و برنامه ریزی‌های آینده سیما برای ارائه به پورمحمدی گفت: تمام تلاش معاون و مدیران شبکه‌ها این بوده است که مردم را پیش از بیش به خدا نزدیک‌تر کنند و موثر باشند.

معاون سابق سیما در ادامه برای پورمحمدی موفقیت و سربلندی را آرزو کرد.

در مراسم تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید سیما و برخی مدیران شبکه‌ها با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوران تصدی دارابی برای پورمحمدی در انجام وظایف و ماموریت‌ها، موفقیت آرزو کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار