کد خبر: 687908
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان تعیین تکلیف طرح جامع ترافیک شهر زنجان را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: این طرح به عنوان نقشه راه و رفع گره‌های ترافیکی، بهسازی و نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی را فراهم می‌کند.

سعید امیدی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ترافیک و حمل و نقل درون شهری زنجان گفت: حل معضلات موجود در این حوزه نیاز به تفویض اختیار شفاف به یکی از کمیسیون‌های مرتبط است که زمینه پویایی و حرکت‌های جدید را در این حوزه فراهم کند. وی تعیین تکلیف طرح جامع ترافیک شهر زنجان را از اولویت‌های این شهر عنوان کرد و افزود: این طرح به عنوان نقشه راه برای شناسایی مشکلات و ایجاد الگوی اجرایی برای رفع گره‌های ترافیکی و همچنین بهسازی و نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی شهر زنجان را فراهم می‌کند. این مسئول افزود: شورای اسلامی شهر زنجان در سال دوم فعالیت خود باید راهکارهای جدیدی را در حل معضلات شهری ارائه دهد، که مطالبات مردمی بر روی آنها متمرکز شده است.

امیدی تشکیل اتاق فکر را در راستای بهره‌‌مندی از نظرات و پیشنهادات شهروندان برشمرد و گفت: رویکرد ایجاد و فعال‌سازی اتاق‌های فکر و کارگروه‌های مشورتی و همچنین مشاوران افتخاری از اصلی‌ترین مصداق‌های بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی محسوب می‌شود.

وی همچنین از تشکیل اتاق فکر حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: همه شهروندان می‌توانند در راستای تقویت بنیه‌های اقتصاد شهری، توسعه کارآفرینی و اجرای طرح‌های مشارکتی با بخش خصوصی است، دست یابند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار