کد خبر: 687907
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
فرماندار اسدآباد جذب سرمایه‌گذار در ایجاد صنایع تبدیلی و معدنی شهرستان را برای بهره برداری بهینه از قابلیت‌های اسدآباد در زمینه کشاورزی و سنگ آهن ضروری دانست.

مسعود بکایی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان، یکی از قابلیت‌های آن را کشاورزی خواند و گفت: در این بخش می‌توان با وجود محصولات مختلف از جمله گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی زمینه ایجاد صنایع تبدیلی را فراهم کرد. وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در زمینه سنگ آهن افزود: در این بخش نیز می‌توان در فرآوری و صنایع معدنی سرمایه‌گذاران را جذب کرد.

فرماندار اسدآباد به معرفی سرمایه‌گذارانی از شهرستان به استانداری اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌گذاران قبلاً سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلفی در سطح این شهرستان داشته‌اند. امروز نیاز به سرمایه‌گذاران جدیدی داریم که امیدواریم با برگزاری این همایش، در جذب سرمایه‌گذاری جدید اقدام شود. بکایی با اشاره به اینکه برخی افراد که اصالتاً اسدآبادی هستند، در دیگر استان‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، افزود: باید با شناسایی این افراد، آنها را ترغیب به سرمایه‌گذاری در زادگاه خود کرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در قانون جذب سرمایه‌گذار برخی انگیزه‌ها و مشوق‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری‌ خارجی مانند تضمین برگشت پول در ایران فراهم شده، افزود: امیدواریم با این قوانین سرمایه‌گذارهای خارجی را در این کشور جذب کنیم.

وی به برگزاری دومین همایش سرمایه‌گذاری در استان همدان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم این همایش ارائه و معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار