کد خبر: 687902
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
رئیس راه و شهرسازی خمین خواستار تخصیص اعتبار به منظور نوسازی ماشین‌آلات راهداری این شهرستان با توجه به نزدیک شدن فصل سرما شد.

علیرضا اصغری با بیان اینکه عمر مفید ماشین‌آلات راهداری 15 سال است که 25 ماشین‌آلات راهداری این شهرستان بین 28 تا 35 سال سن دارند گفت: فرسوده و قدیمی بودن ماشین‌آلات راهداری از مهم‌ترین مشکلاتی است که باعث کندی عملیات برف‌روبی می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و بارش برف، محورهای ارتباطی این شهرستان به چهار ماشین مکانیزه نمک‌پاش و برف‌روب مجهز نیاز دارد. اصغری با بیان اینکه امسال حدود 20 کیلومتر به محورهای ارتباطی این شهرستان با چهار خطه شدن محورها افزوده شده است گفت: درحالی‌که با چهار خطه شدن محورها به حجم عملیات در فصل سرما می‌افزاید، اما راه و شهرسازی از امکانات محدود برای این امر برخوردار است.

رئیس راه و شهرسازی خمین ادامه داد: برای اجرای طرح‌های راهداری ویژه زمستان باید یک هزار تن نمک و دو هزار تن ماسه ذخیره شود که تاکنون 500 تن ماسه و 500 تن نمک برای برف‌روبی و پاکسازی محورهای ارتباطی این شهرستان ذخیره شده و بقیه نیز تا اواخر ماه ذخیره‌سازی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار