کد خبر: 687856
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
حیدر العبادی، نخست‌وزیر و فرمانده نیروهای مسلح عراق دستور پشتیبانی هوایی گسترده از استان الانبار، تسلیح فرزندان آن و تقویت نیروهای مسلح در این استان را صادر کرد.
تسنیم: نخست‌وزیر عراق دستور داد با هدف پشتیبانی از نیروهای امنیتی و عشایر در الانبار در نبرد با گروه تروریستی «داعش»، بمباران هوایی در این استان تشدید شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی «داعش» که بخش اعظمی از استان سنی‌نشین الانبار را به اشغال خود درآورده است، روز جمعه حمله گسترده‌ای به شهر «الرمادی» مرکز این استان صورت داد و برخی از محله‌های آن را به کنترل خود درآورد. این گروه تروریستی، جمعه دست کم 23 تن از نیروهای یک قبیله را به قتل رساند و همچنین طی روزهای گذشته یک سلسله عملیات کشتار جمعی علیه نیروهای یک قبیله‌ای که علیه تروریست‌ها می‌جنگیدند، صورت داد.

در همین راستا، دفتر نخست‌وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد «حیدر العبادی، نخست‌وزیر و فرمانده نیروهای مسلح عراق دستور پشتیبانی هوایی گسترده از استان الانبار، تسلیح فرزندان آن و تقویت نیروهای مسلح در این استان را صادر کرد.»

براساس این گزارش، العبادی، روز گذشته با هیاتی از شورای استان الانبار دیدار و بر «ادامه عملیات نظامی تا پاکسازی این استان، تقویت اوضاع و برقراری ثبات و امنیت در آن تأکید کرد» و از «همکاری فرزندان این استان با نیروهای عراقی و دفاع آنها از شهرهایشان برای اخراج عناصر گروه تروریستی داعش» تمجید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار