کد خبر: 687855
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
بانک مرکزی قرار است در خصوص اقدامات کارگروه فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات معوق و پرونده مشتریان بدحساب کلان بانکی به ارایه گزارشی بپردازد.
تسنیم: بانک مرکزی فردا در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص اقدامات کارگروه فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات معوق و پرونده مشتریان بدحساب کلان بانکی به ارایه گزارشی می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی که عصر دوشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری برگزار می‌شود، بانک مرکزی گزارشی از تدوین متن نهایی پیش‌نویس مصوبه ستاد برای تکمیل سامانه‌های اطلاعاتی بانکی ارائه خواهد کرد.

بانک مرکزی همچنین قرار است در این جلسه در خصوص اقدامات کارگروه فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات معوق و پرونده مشتریان بدحساب کلان بانکی به ارایه گزارشی بپردازد.

شورای عالی اشتغال نیز که قرار است صبح دوشنبه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شود، به بررسی شیوه‌های اثربخش تسهیلات بانکی برای افزایش تولید و اشتغال و طرح « اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری» خواهد پرداخت.

ساماندهی بنگاه‌های پشتیبان کسب و کارهای خانگی، خرد و کوچک، بررسی برنامه‌های اشتغال عمومی (راهکاری برای مقابله با بیکاری در شرایط رکود تورمی)، طرح توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی روستاییان، عشایر و مناطق محروم با رویکرد اشتغال پایدار و طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان با رویکرد اشتغال از دیگر دستورات جلسه شورای عالی اشتغال خواهد بود.

گفتنی است معاون اول رئیس‌جمهور مطابق روال هفته‌های پیشین، در جلسات هیئت وزیران و جلسات هماهنگی امور اقتصادی شرکت و ملاقات‌هایی را نیز با برخی وزرا، معاونین و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار