کد خبر: 687844
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از ساعاتی پیش پلیس راهنمایی و رانندگی در اطراف استادیوم آزادی، طول آزادراه تهران - کرج و بخشی از دهکده المپیک مستقر شده است.
فارس: سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در مورد تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ برای تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان و  تماشاچیان بازی دربی امروز اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعاتی پیش در اطراف استادیوم آزادی،‌ طول آزادراه تهران- کرج و بخشی از دهکده المپیک مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با دو کار جدی روبروست؛ اولی قبل از شروع بازی است که مسئولیت هدایت خودروها به داخل پارکینگ را به عهده دارد و دیگری با شروع بازی و سپس اتمام آنست که تخلیه جمعیت شروع می‌شود و ان‌شاءالله بدون مشکل خاصی بتوانیم با اقدامات مناسب، تسهیل رفت و آمد شهروندان را داشته باشیم.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: همچنین در ضلع شرقی و غربی استادیوم آزادی ممنوعیت توقف هر خودرویی را خواهیم داشت.

سرهنگ حسینی در پاسخ به سوال دیگر  در مورد اعمال محدودیت در محدوده استادیوم آزادی گفت: هیچ محدودیت ترددی را اعمال نخواهیم کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: همچنین با اتوبوسرانی نیز هماهنگی شده است و  تماشاچیان می‌توانند بعد از پایان بازی در ضلع شرقی و غربی استادیوم از اتوبوس‌هایی که به تعداد کافی در نظر شده، برای برگشت استفاده کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار