کد خبر: 687825
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
خبرنگار سی ان ان شانس رسیدن به توافق بر سر موضوع هسته‌ای ایران، در روز دوشنبه را اندک دانست.
باشگاه خبرنگاران:خبرنگار سی ان ان شانس رسیدن به توافق بر سر موضوع هسته‌ای ایران، در روز دوشنبه را اندک دانست.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ گفتگوها در وین اتریش درباره برنامه هسته‌ای ایران ادامه دارد. تهران در حال مذاکره با 1+5 است. هیچ گزارشی درباره پیشرفت اساسی در این گفتگوها منتشر نشده است.

سی ان ان در ادامه با "نیک رابرتسون" خبرنگار ارشد بین المللی خود  که به اتریش  رفته است گفتگو کرد.

نیک رابرتسون گفت: در ساعات گذشته شاهد بودیم که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و کاترین اشتون نماینده اتحادیه ی اروپا با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کردند. این دیدار به پایان رسید و هیچ نشانه ای از نتیجه آن منتشر نشد. این چهارمین باری است که این مقامات دیدار کردند. آنها اواخر جمعه شب هم دیدار کرده بودند که دو ساعت طول کشیده بود. جان کری وزیر امور خارجه ی آمریکا پس از این دیدار با لوران فابیوس وزیر امور خارجه ی فرانسه دیدارکرده بود. به نظر می رسد که بخت رسیدن به توافق در روز دوشنبه بسیار کم است .

در ادامه پس از آنکه بخش هایی از صحبت های جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با فرانک والتر اشتاین مایر پخش شد، نیک رابرتسون گفت:هم اکنون نمی دانیم که گفتگوها درچه مسیری به پیش می رود اما به نظر می رسد که در لحظه کنونی خوب به پیش نمی‌رود.

خبرنگار سی ان ان گفت: آنچه که جان کری گفت یعنی اینکه در زمان برگزاری مذاکرات هیچ چیزی گفته نخواهد شد، از طرف همه نمایندگان حاضر در جلسه رعایت می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار