کد خبر: 687747
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
بورس اوراق بهادار تهران که به انتظار نتیجه مذاکرات نشسته و از خرید و فروش دست کشیده است، در اولین روز معاملاتی هفته به روند منفی خود ادامه داد و با افت بیش از 200 واحدی مواجه شد.
تسنیم: بورس اوراق بهادار تهران که به انتظار نتیجه مذاکرات نشسته و از خرید و فروش دست کشیده است، در اولین روز معاملاتی هفته به روند منفی خود ادامه داد و با افت بیش از ۲۰۰ واحدی مواجه شد.

بورس اوراق بهادار تهران که به انتظار نتیجه مذاکرات نشسته و از خرید و فروش دست کشیده است، در اولین روز معاملاتی هفته به روند منفی خود ادامه داد و با افت بیش از 200 واحدی مواجه شد.

 فعالان بازار سرمایه که از هفته گذشته چشم خود را به دور جدید مذاکرات هسته‌ای دوخته بودند، در هفته جاری و با نزدیک شدن به اتمام زمان مذاکرات، از خرید و فروش دست کشیده و تنها اخبار مذاکرات را رصد می کنند.

بر این اساس فعالان تالار شیشه‌ای فعلا از خریداری سهم خودداری می‌کنند تا بعد از مشخص شدن نتیجه مذاکرات به داد و ستد بپردازند زیرا نتیجه مذاکرات این دوره می‌تواند جهت حرکت بازار را مشخص کرده و سهامداران را از دوراهی تصمیم گیری خارج کند.به این ترتیب در معاملات امروز تالار شیشه ای، قیمت سهام شرکتها افت کرد و دماسنج بازار سرمایه با افت 205 واحدی مواجه شد و به کانال 75 هزار و 42 واحد رسید.

در بازار امروز شرکتهای گل گهر، نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه، هلدینگ خلیج فارس، چادرملو، صنایع شیمیایی ایران، تاپیکو و مخابرات بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند و شرکتهای نفت بهران، بانک ملت و ایران خودرو مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

در بازار کم رمق امروز شرکتهای تراکتورسازی، سرمایه گذاری ساختمان ایران و نوسازی ساختمان تهران از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و تولید مواد و الیاف مصنوعی،داروسازی امین و تکین کو بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز بیش از یک میلیارد سهم به ارزش 252 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 338 هزار میلیارد تومان افت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار