کد خبر: 687674
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ از تمدید قرارداد جدید این شرکت با بیمه شدگان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: سقف خدمات بستری در این قرارداد 25 درصد افزایش پیدا کرده است.
 فارس: افشین مقصودی با اشاره به تمدید قرارداد بیمه‌ تکمیلی بیمه شدگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به رضایتمندی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از امروز قرارداد این بیمه شدگان تمدید شده است.

وی تصریح کرد: این قرارداد به مدت یک سال و از اول آذر 93 تا اول آذر 94 خواهد بود ضمن اینکه این قرارداد نسبت به گذشته تغییراتی را داشته است.

مقصودی خاطر نشان کرد: سقف خدمات بستری در قرارداد جدید با بیمه شدگان تأمین اجتماعی 25 درصد افزایش پیدا کرده است ضمن اینکه شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به دنبال گسترش مراکز طرف قرارداد و بیمارستان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دفترچه‌های بیمه‌شدگان آموزش و پرورش نیز به هولوگرام الصاق شده است، گفت: بیمه‌شدگان می‌توانند در صورت اتمام دفترچه‌هایشان به ادارات تعاون آموزش و پرورش مراجعه و در مجددا هولوگرام را بر روی دفترچه‌های خود نصب کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
0
باید مدیران بی کفایت بمیرند که با اینهمه سر مایه ساز مان تامین اجتماعی بعد از پرداخت سی سال امروز مستمری بگیر اینگونه اواره و در گیر بیمه مکمل باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار