کد خبر: 687663
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
سنای آمریکا با انتصاب «رامین طلوعی» یک آمریکایی ایرانی‌تبار به سمت معاون امور مالی بین‌المللی وزارت خزانه‌داری آمریکا موافقت کرد.
فارس: سنای آمریکا با انتصاب «رامین طلوعی» یک آمریکایی ایرانی‌تبار به سمت معاون امور مالی بین‌المللی وزارت خزانه‌داری آمریکا موافقت کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خزانه‌داری آمریکا پیش از این گزارش کرده بود که طلوعی در سمت جدید مسوولیت اداره سیاست مالی بین‌المللی خزانه‌داری آمریکا، هماهنگی با کشورهای گروه 20 (G20) و مسائل اقتصادی دو جانبه و داخلی را برعهده خواهد داشت.



«جک لو» وزیر خزانه داری آمریکا در اینباره گفت: « تجربه رامین طلوعی در عرصه بین‌المللی، در بخش خصوصی و در وزارت خزانه‌داری در تلاش‌های دولت برای تقویت احیای اقتصادی آمریکا از طریق مدیریت مسائل اقتصاد بین‌المللی حیاتی خواهد بود».

طبق این گزارش، طلوعی پیش از پیوستن به وزارت خزانه‌داری آمریکا، از سال 2011 یکی از مدیران بین‌المللی «پیمکو»، یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بین‌المللی و مسوول قسمت بازارهای در حال توسعه بود و از سال 2012 رئیس بخش کشورهای آسیا-اقیانوسیه شد.

طلوعی از سال 2006 همکاری با شرکت پیمکو را به عنوان یکی از مدیران کشورهای در حال توسعه شروع کرد و سال 2009 مسئولیت سهام بین‌المللی این شرکت نیز به او سپرده شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که طلوعی در وزارت خزانه‌داری آمریکا سمت‌های مختلفی داشته است به طوریکه از سال 2003 تا 2006 مدیر اداره نیمکره غربی و از سال 2001 تا 2003 مشاور ارشد معاون وزیر خزانه‌داری در امور بین‌المللی بوده است.

رامین طلوعی از سال 1999 تا 2001 نیز در مقام معاون مدیر و اقتصاد‌دان بین‌المللی در بخش اروپای مرکزی و جنوب شرقی وزارت خزانه‌داری آمریکا مشغول به کار بود.

این آمریکایی ایرانی‌تبار فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد از دانشگاه هاروارد و دارای مدرک دکترا از کالج بالیول دانشگاه آکسفورد است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
0
دراوایل انقلاب آقای ... کاندیدای ریاست جمهور شدند وایشان به صرف غیره ایرانی بودنش ردصلاحیت شدند .جالا چگونه است که یک ایرانی در آمریکا معاون وزیر خزانه داری می شود ؟الله واعلم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار