کد خبر: 687654
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
سردار نقدي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاكيد بر اينكه امريكايي ها هميشه زياده خواه هستند، گفت: ماهيت امريكايي ها تغييري نكرده و يك رژيم خشن، ديكتاتور، توسعه طلب و ظالم است كه هر كاري از دستش بر بيايد عليه ملت ايران انجام مي دهد.
زينب صناعي
جوان‌آنلاين: سردار محمدرضا نقدي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص مذاكرات ايران با 1+5 اظهارداشت: حقوق هسته اي ملت ايران اولا بايد به طور كامل در مذاكرات كاملا رعايت شود و ثانيا با توجه به اينكه اين مذاكرات با كشورهاي 1+5 صورت گرفت اگر كل تحريم ها به طور كامل لغو نشود دستاورد مناسبي نيست؛ بنابراين اين دونكته را بايد رعايت كنيم.
 

وي تصريح كرد: حق هسته اي مثل حق مرز مي ماند، و هر حقي كه كشوري دارد مانند مرزهايش مي ماند اگر امروز يك تپه اي از مرزهاي ما را بگيرند همه ي جوان هاي اين مملكت به صف مي شوند تا اين حق را پس بگيرند هر چند كه به اندازه ي يك تپه باشد و راضي نمي شوند كه راحت تسليم دشمن شوند و بگويند مگر يك تپه چقدر مي ارزد؛ گرفتن حق اينگونه است كه همه به ميدان مي آيند و مي جنگند تا تپه را دوباره به دست بياورند.
 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: حق ملت در هيچ عرصه اي از جمله عرصه هسته اي نبايد خدشه دار شود  زيرا با توجه به اينكه كساني كه خيلي اصرار داشتند كه در مذاكرات با بعضي از كشورها و قدرت هاي شيطاني صحبت هاي بيشتري داشته باشند و اين بود كه ما تحريم ها را بر مي داريم كه اگر اين اتفاق نيفتد يعني مذاكرات دستاوردي نداشته است.
 

سردار نقدي در خصوص زياده خواهي امريكايي ها در مذاكرات نيز عنوان كرد: امريكا هميشه زياده خواه است و خواهد بود و ماهيتش هم عوض نشده به طوري كه يك رژيم خشن، ديكتاتور، توسعه طلب و ظالم است كه هر كاري از دستش بر بيايد عليه ملت ما انجام مي دهد و در مذاكرات هم هر چقدر بتواند محدوديت ايجاد كند و مانع كشور ما شود كوتاهي نخواهد كرد زيرا اين طبيعت امريكاست.
 

وي افزود: ما هيچ آثار و علائمي از اينكه طبيعت ضد بشري و ظالمانه ي امريكا تغيير كرده را در هيچ يكي از رفتارها، گفتارها و عملكردش مشاهده نمي كنيم.
 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در خصوص واگذاري طرح اخير مجلس درباره طرح امر به معروف و نهي از منكر به بسيج عنوان كرد: اين طرح به سازمان بسيج واگذار نشده بلكه سازمان بسيج را مكلف كرده اند كه امر به معروف و نهي از منكر لساني را برنامه ريزي كند و فكر كنم الان حداقل دو سالي است كه بسيج اين برنامه را شروع كرده است و آموزش هاي لازم داده شده و ديگر الان در حال اقدام است كه كارهاي بسيار ارزشمندي هم شده كه انشاءالله در هفته بسيج بازگو خواهد شد.



 

سردار نقدي با اشاره به حديثي از امام رضا (ع) درباره امر به معروف و نهي از منكر بيان داشت: كسي كه فردي را دوست دارد اگر ديد كه آن فرد دارد مسير كجي را مي رود به او تذكر مي دهد، بنابراين بر خلاف آنچه كه امروز رسانه هاي بيگانه تبليغات مي كنند و برخي از عمليات زشت و شنيع خشن را هم سرويس هاي جاسوسي بيگانه انجام داده اند كه به گردن نيروهاي ارزشي بندازند يا به امر به معروف و نهي از منكر منسوب كنند، امر به معروف و نهي از منكر فوران صميميت، محبت و همدلي در جامعه است كه مي خواهد جامعه را به سمت كمال ببرد و از روي دلسوزي مانع شود كه دوست، فاميل، هم محله اي و همشهري اش آلوده به اشتباه و خطا نشود.
 

وي در پاسخ به اين سوال كه اين روندي كه اشاره فرموديد روندي سازمان شده است يا اينكه هر فردي به عنوان عضو بسيج مي تواند امر به معروف و نهي از منكر كند، گفت: هر دوي اين موارد، ما يك روند سازمان دهي شده داريم كه كارهاي بسيار زيبايي را طراحي، و برنامه ريزي كرده ايم كه در حال انجام است يعني افرادي براي ارشاد آموزش داده مي شوند كه خوشبختانه اتفاقات خوبي هم در حال رخ دادن است كه ما مي توانيم بعدا نتايج آن را در رسانه ها بازگو كنيم.
 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به سفر اخيرش به استان فارس بيان داشت: به عنوان نمونه يك نساب ماهواره را در همان شهرستان فسا دعوت كرده بودند و به او گفته بودند كه اين كار نصب ماهواره آثاري نظير فساد در خانواده و جامعه، فروپاشي خانواده ها را به همراه دارد و آثار مخرب شبكه هاي فاسد ماهواره اي را برايش تشريح كرده بودند كه آن فرد شروع كرده بود به گريه كردن و گفته بود هيچكس تا حالا اين حرف را به من نزده و من ممكن نيست ديگر اين كار را انجام دهم چرا كه نمي خواهم نان حرامي سر سفره خانواده ام بروم و بعد خود همين آقا داوطلبانه شروع كرده و تا حالا تعداد زيادي از خانواده هايي كه برايشان خودش ماهواره نصب كرده، قانع كرده است كه ماهواره شان را جمع آوري كنند.
 

سردار نقدي ادامه داد: از اين نمونه ها زياد است، و به رسانه ها و حتي روزنامه جوان توصيه مي كنم كه برويد و اين نمونه ها را بيابيد و منتشر كنيد كه فوايد امر به معروف و نهي از منكر روشن و روش آن هم در جامعه بيان شود.
 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: در همان شهر خانمي كه در اثر فيلم هاي فاسد شبكه هاي ماهواره اي خانواده اش با مشكل جدي مواجه شده بود، خودش باني شده و خانه به خانه براي مردم صحبت مي كند كه ديدن شبكه هاي فسادآور ماهواره و برنامه هايش را كنار بگذارند و سبب جمع آوري تعدادي ماهواره در آن شهرستان شده است.
   
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار