کد خبر: 687651
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
دریادار سیاری در نشست خبری:
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تاکنون از منابع دریاها آنطور که باید استفاده نکرده‌ایم گفت: نظریه «بازگشت به دریا» را دنبال می‌کنیم.
جوان آنلاين: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشستی خبری که در آستانه 7 آذر (روز نیروی دریایی) برگزار شد، با بیان اینکه در طول چند سده گذشته و قبل از انقلاب به دلیل استعمار از دریا دور مانده و آنطو که باید از منابع دریاها استفاده نکردیم گفت: به برکت انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری در حال دنبال کردن نظریه «بازگشت به دریا» هستیم.

دریادار سیاری اظهار داشت: توسعه سواحل مکران را با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا مدنظر داریم.

وی از بازدید رئیس‌مجلس شورای اسلامی از ناوشکن جماران در کشور جیبوتی خبر داد و گفت: 2000 کشتی را امروز اسکورت کرده‌ و 150 مورد درگیری بادزدان دریایی داشته‌ایم ضمن اینکه به 22 کشور خارجی نیز کمک کرده‌ایم.

سیاری همچنین از الحاق دو فروند بالگرد ضد زیر دریایی و یک بالگرد ضدسطحی به نداجا خبر داد و گفت: رونمایی از تعمیرات اساسی 5 فروند ناوچه موشک‌انداز کلاس فتح و تجهیز به موشک سطح به سطح، رونمایی از دو ناوچه موشک‌انداز، رونمایی از رادار سه‌بعدی عصر و نصب روی ناوشکن جماران از دیگر اقدامات نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده نیروهای هوایی با بیان اینکه زیردریایی فاتح و ناوشکن دماوند آماده رونمایی هستند اظهار داشت: رزمایش بزرگ دریایی ولایت 93 پایان آذر در سواحل مکران تا مدار 10 درجه و با حضور نیروی هوایی و پدافند برگزار می‌شود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
1
باسلام - ما چشم به راه زیر دریایی ها و کشتی های با راکتور اتمی هستیم برای سروری دریایی تا دوردست ترین سرزمین ها !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار