کد خبر: 687569
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
مادري در ايالت نيوجرسي دو كودك خود را كشت
شاهداني كه پس از قتل با صحنه مواجه شده اند آن را «شرايط كاملا بحراني» توصيف كرده اند. بحراني كه در بسياري از لايه هاي اجتماعي، فرهنگي و سياسي آمريكا نفوذ كرده است.

جوان آنلاين: بحران اخلاق در آمريكا هر روز در حال عمق يافتن است. اين مسئله نه تنها در رويارويي پليس و نيروهاي امنيتي عليه شهروندان اين كشور بسيار مشاهده مي شود، بلكه در رابطه بين مردم عليه يكديكر نيز به شدت افزايش پيدا كرده است.

در حالي كه نيروهايي آمريكايي در ايالت ميسوري آمريكا براي كشته شدن يك جوان سياه پوست به دست پليس در شهر فرگوسن، به شكل تمام قد مجبور به حالت آماده باش درآمده و حالت فوق العاده اعلام كرده اند، «قتل هاي شهروندي» آمريكايي نيز هر روز در حال افزايش است.

اما در لايه سوم، عمق بحران بيش از دو مورد اول ديده مي شود: كودك كشي به دست مادر كه هر روز در حال افزايش است و همواره در اين كشور رخ مي دهد. مشكلات رواني ايجاد شده در آمريكا به سمتي پيش رفته است كه كشتار و قتل وارد خانه ها شده و اعضاي خانواده همديگر را به قتل مي رسانند، حتي كودكان را.


تعميق بحران اخلاق در آمريكا


در تازه ترين خبر يك مادر در ايالت نيوجرسي آمريكا دو كودك خود را به قتل رسانده و كودك سوم را نيز مجروح كرده است. اين مادر 44 ساله كه داراي سه فرزند بوده به سمت هر سه آنها شليك كرده و موفق شده دو فرزندش را به قتل برساند.

پليس نيوجرسي اعلام كرده است كه جنينه لپيج، پس از كشتن دو فرزندش با همان تفنگ به سمت خود نيز شليك كرده است. نوع عمل اين مادر به گونه اي است كه نسبت به عملكرد خود كاملا هوشيار بوده است، ‌پليس در اين باره اعلام كرده است كه به هر سه فرزند به شكل مخوفي حمله شده و همه آنها بر روي يك تختواب پيدا شده اند.

پليس ايالتي اعلام كرده است تفنگي كه از آن استفاده شده به شكل قانوني خريداري شده است و قاتل براي خفه كردن صداي شليك از پشتي استفاده كرده تا ديگران متوجه اين جنايت مخوف نشوند.


تعميق بحران اخلاق در آمريكا


مقامات نيوجرسي اعلام كرده اند كه آنها هنوز دليل اين قتل را كشف نكرده اند و شايد هرگز نتوانند درباره چرايي آن نظر قاطع بدهند كه چه عاملي باعث شده تا اين مادر دست به چنين كاري بزند و فرزندهاي15 و 8 ساله اش را به قتل برساند و ديگر فرزند 11 را مجروح كند. برآوردهاي پليس اين است كه اين اتفاق از پنج تا نه صبح رخ داده است.

شاهداني كه پس از قتل با صحنه مواجه شده اند آن را «شرايط كاملا بحراني» توصيف كرده اند. بحراني كه در بسياري از لايه هاي اجتماعي، فرهنگي و سياسي آمريكا نفوذ كرده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ح ت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
0
دلیلش کشتن کودکان بی گناه در این سر عالم است
خداوند عادل است و از حامیان دولت کودک کش انتقام می گیرد
طوری که خودشان هم ندانند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار