کد خبر: 687342
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
تهيه‌كننده سريال «صياد دل‌ها» از نگارش فيلمنامه‌اي درباره شهيد صياد شيرازي در سه فاز و در ۲۶ قسمت كه كارگرداني آن را مجيد مظفري بر عهده دارد، سخن گفت.
تهيه‌كننده سريال «صياد دل‌ها» از نگارش فيلمنامه‌اي درباره شهيد صياد شيرازي در سه فاز و در ۲۶ قسمت كه كارگرداني آن را مجيد مظفري بر عهده دارد، سخن گفت.
به گزارش «جوان»، عليرضا مهرام با اشاره به سريالي درباره شهيد صياد شيرازي كه تهيه‌كنندگي آن را بر عهده دارد، گفت: سريال «صياد دل‌ها» قرار است با حمايت ارتش جمهوري اسلامي ايران زندگينامه شهيد صياد شيرازي در سه فاز به توليد برسد.
وي ادامه داد: كارگرداني اين سريال را مجيد مظفري بر عهده دارد و قرار است زندگينامه شهيد صياد شيرازي از بدو تولد تا دوران دفاع مقدس و زمان ترور در ۲۶ قسمت توسط خود من و فاطمه اباحمزه به نگارش درآيد.
تهيه‌كننده سريال «صياد دل‌ها» درباره فيلمنامه اين اثر توضيح داد: طرح اوليه نوشته شده است و اثر پس از تصويب در مرحله نگارش فيلمنامه قرار خواهد گرفت و احتمالاً ابتداي سال ۹۴ به توليد برسد. وي درباره بازيگر نقش شهيد صياد شيرازي نيز بيان كرد: از آنجايي كه مجيد مظفري به طرح آگاهي كامل دارد، قرار است نقش شهيد صياد شيرازي را در فاز سوم كار خودش ايفا كند.
تهيه‌‌كننده برنامه‌هاي تلويزيوني با اشاره به اينكه سريال هم اكنون در مرحله تحقيق و نگارش قرار دارد، بيان كرد: ما در بحث روال داستاني از ارتش مشاوره‌هاي نظامي خواهيم گرفت و همچنين در صحبت‌هايي كه با مجيد مظفري داشتيم، قرار بود نشستي هم با خانواده شهيد صياد شيرازي داشته باشيم تا بتوانيم به طور كامل و جامع به اين طرح بپردازيم. به گفته وي، سيد عليرضا جلال زاده مشاور اين پروژه و سعيد وطن دوست مجري طرح هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار