کد خبر: 687066
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
مؤسسه انتشاراتی روایت همزمان با هفته کتاب مسابقه بزرگ «راویان روایت» را آغاز می کند
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی مؤسسه انتشاراتی روایت در این مسابقه همه ی خوانندگان کتب روایت فتح، در حداقل500 کلمه درباره بهترین کتاب و یا کتاب هایی که از این انتشارات خوانده اند( با اولویت مجموعه ی مخصوص هر ماه) معرفی کتاب نوشته و به ایمیل info@revayatfath.ir ارسال می کنند.

"اگر شما بخواهید این کتاب را به دیگران معرفی کنید چه می نویسید؟" این موضوع اصلی این مسابقه است. این معرفی می تواند شامل نقد و تحلیل کتاب( نکات مثبت و منفی) در همه زمینه های نوع نگارش، طراحی جلد، محتوا، جذابیت متن و ... همراه با خلاصه کوتاهی از کتاب و دلنوشته ی خواننده بعد از خواندن کتاب و ... باشد.

برای شرکت در بخش مسابقه، طی 4 ماه آتی با توجه به برنامه ی زیر آثار ارسالی شرکت داده خواهند شد:

24 آبان الی 30 آذر - مجموعه نیمه پنهان ماه (شامل 23 عنوان کتاب)

یکم دی الی 30 دی – مجموعه روایت نزدیک( شامل 10 کتاب)

یکم بهمن الی 30بهمن – مجموعه ازچشم ها(شامل 10 کتاب)

یکم اسفند الی 29 اسفند – مجموعه مادران(شامل 5 کتاب)

افراد می توانند هر یک از کتاب های مجموعه های مذکور را به انتخاب خود معرفی کرده و در زمان ذکر شده ارسال کنند.

هر یک از آثار ارسالی در دسته بندی های فوق قرارداده شده و پس از بررسی، هرماه به نفرات اول و دوم دو عدد ربع سکه بهار آزادی، به نفرات سوم تا پنجم بن 100 هزار تومانی خرید از آثار مؤسسه انتشاراتی روایت و به نفرات ششم تا دهم تخفیف 40 درصدی خرید اینترنتی از محصولات مؤسسه اهدا خواهد شد.

ضمنن آثار همه ی نفرات برتر در سایت مؤسسه با نام خود آنها منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است همه ی آثار ارسالی که جزو نفرات اول تا دهم انتخاب نشده باشند نیز پس از بررسی انتخاب شده و بر روی سایت مؤسسه انتشاراتی روایت منتشر خواهد شد.

همچنین همه ی افراد شرکت کننده در این مسابقه عضو باشگاه مخاطبین روایت فتح خواهند شد و در اولویت انتخاب همکاران افتخاری با روایت فتح قرار خواهند گرفت.

برای تهیه کتب به نشانی اینترنتی www.revayatfath.ir و یا به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان فلاح پور فروشگاه روایت فتح مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 88897814 تماس حاصل فرمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار