کد خبر: 687012
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
در هفت ماه نخست امسال 84 درصد آتش‌سوزی از لحاظ مساحت در عرصه‌های طبیعی آذربایجان غربی کاهش داشته است.

یوسفعلی ابراهیم‌پور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق و با بیان اینکه مجموع کل آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی استان 92.5 هکتار بوده، اظهار داشت: هفت ماه نخست امسال 84 درصد آتش‌سوزی از لحاظ مساحت در عرصه‌های طبیعی آذربایجان غربی کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در هفت ماه نخست امسال 17 فقره آتش‌سوزی جنگل، مرتع و دست کاشت در استان شاهد بودیم که آتش‌سوزی در جنگل از لحاظ مساحت 85 درصد کاهش و از لحاظ تعداد فقره 80 درصد کاهش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته برخوردار است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با بیان اینکه هفت ماه نخست امسال یک هزار و 297 فقره پرونده تخریب و تصرف در آذربایجان غربی تشکیل شده و به مراجع قضایی ارجاع شده و در این رابطه با متخلفان و متصرفان برخورد جدی خواهد شد، ادامه داد: تشکیل پرونده تخریب و تصرف در استان با افزایش 24 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته برخوردار است.

ابراهیم‌پور خواستار شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، بهره‌برداری غیرمجاز، قطع درختان، آتش‌سوزی، چرای غیرقانونی و... در عرصه‌های منابع طبیعی گزارشات خود را از طریق شماره تلفن رایگان 1504 امداد جنگل به صورت شبانه‌روزی اطلاع داده و افراد متخلف و متصرف را به ماموران یگان حفاظت و انتظامی معرفی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار