کد خبر: 687000
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از کمک 8 میلیارد و 250 میلیون ریالی اوقاف به 38 مصلی نماز جمعه در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اینکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و اوقاف مخاطب جدی شعار امسال است، بیان داشت: نگاه سازمان اوقاف به مسئله فرهنگ و اقتصاد جدی است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اوقاف به عنوان یک بنگاه اقتصادی نام برد و گفت: اوقاف دارای سرمایه فیزیکی و منابع انسانی است که از این فرصت با مشارکت سرمایه‌گذاران باید استفاده بهینه کند.

علیزاده با بیان اینکه سازمان اوقاف امین و امانتدار واقفان خیراندیش است و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا نیات واقفان خیراندیش به‌طور دقیق اجرا شود، افزود: احیای موقوفات، ترویج وقف و ثبت وقف‌های جدید طبق نیاز روز جامعه به همت، تعامل و همکاری همه مسئولان اعم از ادارات و نهادها، علما، روحانیون، حوزه‌های علمیه و مردم نیاز دارد.

وی از کمک مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون به 38 مصلی نماز جمعه مازندران از محل کمک‌های مالی دولتی، سازمانی و ماده 12 بحران کمک مالی شده است. علیزاده مبلغ کمک شده اداره کل اوقاف مازندران به مصلی‌های نماز جمعه استان را 8 میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مبالغ با توجه به نیازهای هر مصلی به ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه به دو مصلی نماز جمعه استان از محل ماده 12 بحران کمک مالی شد، افزود: مصلی نماز جمعه شهرستان میاندورود و مصلی نماز جمعه شهرستان بهشهر این مبالغ را در راستای برنامه تخصیص داده شده، دریافت کردند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: از محل برنامه کمک به مصلاها به مصلی شهرستان‌های آمل، بابل، دابودشت، امیرکلا، بابلکنار، بندپی شرقی، بندپی غربی، زرگرشهر، گتاب، ساری، کیاسر، پل‌سفید، زیراب، شیرگاه، جویبار، سیمرغ، نوشهر، بهشهر، زاغمرز، عباس‌آباد، کلارآباد، سلمانشهر، بابلسر، محمودآباد، سرخرود، تنکابن، نشتارود، نکا، نور، چمستان، چالوس، مرزن‌آباد، کلاردشت، رامسر، گلوگاه میاندورود، قائمشهر و فریدونکنار کمک مالی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار