کد خبر: 686993
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
پروژه ساحل‌سازی بوشهر به پیمانکار واگذار می‌شود.

عبدالخالق برزگرزاده رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در جلسه شورای این شهر با عنوان کردن مطلب فوق در ارتباط با نیروهایی که بدون مجوز شورا جذب سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر شده‌اند، گفت: فعالیت‌های چنین نیروهایی غیرقانونی است، اما در صورتی که استخدام آنها با مجوز شورا صورت گرفته باشد باید بیمه حوادث، بیمه تکمیلی و سایر مزایا را داشته باشند.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: آنهایی که بدون مجوز جذب سازمان‌های شهرداری به ویژه سازمان آتش‌نشانی شده‌اند، باید عذر آنها را بخواهیم. وی یادآور شد: کتابخانه‌های استان بوشهر از نظر وضعیت مالی شرایط مناسبی ندارند و شهرداری‌ها باید سعی کنند نیم‌درصد اعتبارات مختص به کتابخانه‌ها را از محل درآمدهای خود به صورت اقساط به کتابخانه‌ها اختصاص دهند تا مشکل مالی آنها به حداقل برسد.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه ساحل‌سازی حدفاصل مجتمع تیهو تا میدان شهید رئیسعلی دلواری باید تسریع شود و برای این امر نیاز است که این پروژه به یک پیمانکار رده بالا واگذار شود که تا دهه فجر یا نهایتاً عید نوروز به بهره‌برداری برسد. در این جلسه نصرالله اسدی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز بیان کرد: این پروژه باید به یک پیمانکار مطمئن واگذار شود تا قبل از فرا رسیدن 15 اسفند که انجام کارهای عمرانی ممنوع می‌شود به بهره‌برداری برسد.

سعید آزادشهرکی شهردار بوشهر نیز در این نشست از اجرای روشنایی میدان بسیج شهر بوشهر با استفاده‌ از چراغ‌های LED با عمر طولانی خبر داد و بیان داشت: براساس استاندارد شهری سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر با کمبود نیرو مواجه است و هیئت مدیره این سازمان نیز جذب نیرو را مصوب کرده ولی جذب نیرو در سازمان‌های شهرداری با صدور مجوز از سوی شورای شهر بوشهر صورت می‌گیرد ولی از نزدیک به یک‌سال است که جذب نیرو در شهرداری با محدودیت‌های فراوانی همراه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار