کد خبر: 686990
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل از آسفالت بیش از 240 کیلومتر از راه‌های اصلی فرعی و روستایی استان اردبیل خبر داد.

علی حیدری گفت: در استان اردبیل بیش از 6 هزار و 400 کیلومتر جاده وجود دارد که در نگهداری، ارتقا، بهسازی و افزایش ایمنی آن برنامه‌های متنوع و منسجمی در حال شکل‌گیری است که امیدواریم در این زمینه اهداف مورد نظر تحققی عینی بخشیده شود. وی با اشاره به وجود 11هزار کیلومتر جاده هم سنگ گفت: در سال جاری 240 کیلومتر آسفالت راه‌های اصلی روستایی و فرعی انجام شده که 90 کیلومتر آن مربوط به راه‌های روستایی و مابقی مربوط به راه‌های اصلی و شریانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل افزود: در 28 ماه گذشته ما در شاخص‌های مختلف فعالیت‌های خوبی را انجام دادیم به طوری که در احداث راه‌های اصلی و بزرگراه هر ماه 4 کیلومتر، احداث راه روستایی هر ماه 10 کیلومتر، بهسازی راه‌های روستایی هر ماه 10 کیلومتر، آسفالت روستایی ماهانه 10 کیلومتر، آسفالت بزرگراه‌ها به طور میانگین ماهانه 13 کیلومتر، نصب گاردریل ماهانه 420 شاخه، خط کشی راه‌ها ماهانه 200 کیلومتر، لکه‌گیری جاده‌ها ماهانه 35 هزار مترمربع و نصب روشنایی و چراغ در جاده‌ها هر ماه یک کیلومتر عملکرد داشتیم. حیدری افزود: ماهانه 6 کیلومتر درزگیری جاده‌ها انجام شده و به طور متوسط در هر ماه پنج دستگاه پل به انجام رسیده است.

این مسئول به تشکیل کار گروه‌های تخصصی زیربنایی و شهرسازی در تصویب طرح‌های جامع اشاره کرد و ادامه داد: هر ماه 11 جلسه کمیسیون کمیته فنی در قالب کار گروه تخصصی زیربنایی و کمیسیون ماده 5 شکل گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار