کد خبر: 686988
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
حدود 2 هزار و 500 هکتار طرح مطالعه شده آبیاری نوین در شهرستان منوجان در استان کرمان آماده است که نیاز به اجرا دارند.

ایوب فلاحی فرماندار منوجان در حاشیه بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از این شهرستان با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به خشکسالی‌ها برای استفاده بهینه از آب‌های زیرزمینی و نیروی انسانی، اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار و انتقال آب از این طریق لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: در همین راستا اجرای طرح‌های آبیاری نوین که در دستور کار دولت‌های سابق بوده در دولت یازدهم نیز پیگیری شده و شهرستان منوجان نیز در زمینه اجرای طرح‌های نوین آبیاری در صورت تخصیص اعتبارات آمادگی لازم را در این زمینه دارد. فلاحی ابراز داشت: شهرستان منوجان این آمادگی را در ارتباط با دنبال کردن سیاست‌های دولت و اجرایی کردن آنها در زمینه اجرای طرح‌های نوین آبیاری دارد.

فرماندار منوجان بیان کرد: حدود 2 هزار و 500 هکتار طرح مطالعه شده در شهرستان منوجان موجود و آماده است که نیاز به اجرا دارند و با قول مساعد معاون وزیر جهاد کشاورزی تمام طرح‌های مطالعه شده در سطح شهرستان در سال‌جاری اجرا می‌شود. وی خاطرنشان کرد: بحث دیگری که نیاز است به آن توجه شود با توجه به شرایط موجود این است که در راستای اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری قدم‌هایی برداشته شود.

فلاحی اظهار کرد: اجرای طرح‌های آبیاری نوین هم از نظر کمیت و نیروی انسانی و هم از نظر ظرفیت و برداشت محصول مقرون به‌صرفه است و کشاورزانی که تاکنون این طرح را اجرایی کرده‌اند، رضایت لازم را دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار