کد خبر: 686984
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
تعداد تشکل‌های محیط زیست در استان خراسان شمالی نسبتاً پایین است.
علی‌اصغر مطهری مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با عنوان کردن مطلب فوق تعداد تشکل‌های زیست محیطی در استان خراسان شمالی را هم اکنون صرفاً دو تشکل اعلام کرده و با اشاره به ظرفیت‌های بالای تشکل‌های محیط زیست برای پیشبرد برنامه‌ها در این حوزه گفت: این تشکل‌های در زمینه نهادینه کردن حفاظت محیط زیست و توجه بیشتر جامعه، نقش مهمی ایفا می‌کنند.
وی افزود: اکنون در بیشتر جوامع از این ظرفیت‌ها بهره گرفته می‌شود و در استان خراسان شمالی هم تشکل‌های محیط زیست از جایگاه خاصی برخوردارند. این مسئول به اجرای طرح مدارس جامع محیط زیست در استان نیز اشاره کرده و گفت: این طرح در اجرای تفاهم نامه های آموزش و پرورش و محیط زیست انجام می‌شود.
 مطهری بیان داشت: در این زمینه برنامه‌های متنوعی داشته تا دانش آموزان، مربیان و حتی اولیای دانش آموزان در زمینه اهمیت حفاظت از محیط زیست آموزش ببینند و به عنوان همیار محیط زیست با ما همکاری داشته باشند. مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی متذکر شد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای امر حفاظت از محیط زیست مهم بوده و سازمان هم به این موضوع توجه خاصی را دارد. وی اظهار امیدواری کرد تا این طرح به زودی همزمان با کشور در استان هم با مشارکت آموزش و پرورش به اجرا در آید. مطهری همچنین دعوت از اساتید حوزه محیط زیست به منظور ارائه آموزش ها را از برنامه های هفته پژوهش حفاظت از محیط زیست استان عنوان کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار