کد خبر: 686930
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
فرمانده سپاه اسلامشهر خبر داد:
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج 300 عنوان برنامه ویژه در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می شود .
محمدرضا عباسی
 به گزارش جوان آنلاین  از اسلامشهر سرهنگ پاسدار  مجید امیرعبداللهیان فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر در نشستی  با خبرنگاران رسانه ها  اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بالغ بر 300 عنوان برنامه با محوریت فرهنگ و اقتصاد و با شعار بسیج مظهر اقتدار ملی و مدیریت جهادی در شهرستان اسلامشهر اجرا خواهد شد.وی افزود: ‌رسالت بسیج حفظ اصل و ثمره نظام و حفاظت از هویت نظام و انقلاب اسلامی است. شجره طیبه بسیج مولود یک فرهنگ و گفتمان ایثار و مقاومت بوده و تا ادبیات پایداری در سطح جامعه و منطقه مطرح شده که همه روزه شاهد ورود و گسترش آن در اقصی‌نقاط جهان هستیم

.فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدای اسلامشهر بیان داشت: یکی از شاخص‌های سنجش تفکر بسیج ایثار، مقاومت و بیداری اسلامی است و انقلاب‌های مردمی که در کشورهای خاورمیانه و دیگر نقاط جهان شکل گرفته برگرفته شده از الگوی انقلاب اسلامی ایران است

.وی تأکید کرد: گسترش و نشر و تعمیق فرهنگ ایثار و مقاومت از اهداف اصلی تشکیل بسیج بوده و حفظ و معرفی توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدای اسلامشهر تصریح کرد: بسیج به دنبال ایجاد اقتدار و همبستگی اجتماعی در میان طیف‌ها و گروه‌های مختلف مردمی و گسترش و تقویت روحیه جهادی و استکبارستیزی است،در جهاد فرهنگی باید توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون به محنصه ظهور برسد، علاوه بر آن نیز نباید از آمادگی نظامی و دفاعی در برابر دشمن غافل شد.

حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر

امیرعبداللهیان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت:‌ برگزاری همایش اقتدار بسیج و یادواره شهدای احمد‌آباد مستوفی با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی، کلنگ‌زنی چهار سوله صالحین، نشست صمیمی و تجلیلی از فرماندهان پیشکسوت بسیج از ابتدا تاکنون، افتتاح کانون فعالان رسانه شهرستان، دیدار با ائمه جمعه و جماعات شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در اسلامشهر است.

وی با اشاره به آغاز موج دوم اجرای طرح دجال‌واره گفت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ماهواره طرح دجال‌واره با موضوع مضرات ماهواره در خانواده عملیاتی شده که در مرحله اول اجرای این طرح با استقبال چشمگیر شهروندان بالغ بر 400 دستگاه تجهیزات گیرنده شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی مردم به پایگاه‌های بسیج شهرستان تحویل شده است .

امیرعبداللهیان با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌‌های اجرایی شهرستان در برگزاری برنامه‌های بسیج افزود: با همکاری و مشارکت صمیمانه مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر با بسیج در طول ایام تعطیلات تابستان سال جاری در 65 مدرسه عملیات رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی، بازسازی و مرمت و تعمیرات میز و نیمکت در قالب طرح هجرت انجام گردید.

وی با اشاره به موضع‌گیری بسیج نسبت به بحث‌های مطرح شده در جامعه خاطرنشان کرد: بسیج جهت‌گیری سیاسی و وابستگی حزبی و جناحی ندارد اما روشنگری سیاسی در جامعه از وظایف ذاتی و قانونی بسیج است.

قابل ذکر است که امسال هفته گرامیداشت بسیج در آستانه سالروز تشکیل بسیج از روز 30 آبان ماه جاری تا شش آذر ماه با شعار بسیج مظهر اقتدار ملی و مدیریت جهادی با اجرای برنامه‌های مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر