کد خبر: 686905
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
نمايش «خورشيد كاروان» در بيست و چهارمين سال اجراي خود در كرمان ميزبان علاقه‌مندان مكتب عاشورايي حضرت امام حسين(ع) خواهد بود.
نمايش «خورشيد كاروان» در بيست و چهارمين سال اجراي خود در كرمان ميزبان علاقه‌مندان مكتب عاشورايي حضرت امام حسين(ع) خواهد بود.
نمايش عاشورايي «خورشيد كاروان» كاري از موسسه فرهنگي فدك است كه در بيست و چهارمين سال اجراي متوالي خود با پشتيباني سازمان هنري رسانه‌اي اوج از 27 آبان‌ماه تا 6 آذرماه در سالن خانه شهر كرمان همه روزه از ساعت 18:30 به روي صحنه خواهد رفت. «خورشيد كاروان» با بهره‌گيري از داستان مشهور دير راهب به واقعه پس از عاشورا مي‌پردازد كه تاكنون در ساليان متوالي اجراهاي خود در شهرهاي مختلف كشور و همچنين كشورهاي انگليس، هلند و امارات ميزبان قريب به يك ميليون نفر از علاقه‌مندان اهل بيت (ع) بوده است.  اين اثر بازنويسي مهدي متوسلي است كه در بيست‌و‌چهارمين سال اجراي خود شاهد نقش آفريني هنرمنداني چون جليل فرجاد، كرامت رودساز، اسدالله بابايي، انوش معظمي، محمد فراهاني و كارگرداني محمود فرهنگ و همچنين گروه همسرايي به سرپرستي محمد سراج بوده است. اين نمايش پس از اجرا در شهرهاي بوشهر و كرمان، از 10 آذر لغايت 18 آذر در شهر زاهدان و همچنين همزمان با اربعين حسيني در شهر تهران ميزبان علاقه‌مندان و تماشاگران تهراني خود خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار