کد خبر: 686332
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
برخی مناطق محروم حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان به جراحی فوری نیاز دارد.

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان ‌در جلسه ستاد احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمند‌سازی بافت‌های فرسوده ناکارآمد شهری سیستان و بلوچستان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: اندیشیدن به سکونتگاه‌های غیررسمی و نیاز انسان‌هایی که در این مناطق زیست می‌کنند نشات گرفته از نگاه و تکریم انسانی است که در تمام‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی باید قوت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد و روند طرح‌های رفاهی و خدماتی باید در مناطق حاشیه‌ای شهرهای استان به ویژه زاهدان شتاب گیرد بیان داشت: طرح‌های ایجاد شده در حال حاضر حکم خوراندن آسپرین به بیماری دارد که نیاز به جراحی فوری دارد. استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران باید نگاهشان را به آنچه که خود می‌پسندند تغییر دهند ادامه داد: عمق محرومیت و شکاف ایجاد شده بین مناطق شمال و جنوب شهر زاهدان به گونه‌ای است که اقدامات انجام شده به چشم نمی‌آید. هاشمی با بیان اینکه نقش تشکل‌های مردم‌نهاد باید به منظور اجرای طرح‌های بهسازی و توانمند‌سازی در حاشیه شهر‌ها تقویت شود ادامه داد: فرمانداران و شهرداران وظیفه دارند تا افراد ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی را با خود یار ساخته و آنها را در تصمیم‌های خود سهیم کنند.

وی با اشاره به این موضوع که توانمند‌سازی و آموزش در این مناطق باید در اولویت کاری قرار گیرد گفت: سیستان و بلوچستان تا چند سال آینده بدون شک تشنه نیروی کار خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار