کد خبر: 686208
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
سردار محمدي در بازديد از غرفه روزنامه «جوان» در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها:
رئيس اتحاديه باشگاه هاي فوتبال ايران در خصوص ریاست فدراسیون و صلاحیت ادامه کار آقای کفاشیان گفت: کارنامه ایشان متأسفانه قابل قبول نیست و مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون باید فعالانه تر عمل کنند و نیز نظارت خود را بیشتر کنند چرا که مجمع کار نظارتی انجام نمی دهد.
 
جوان‌آنلاين: سردار عزيزالله محمدی با حضور در غرفه روزنامه «جوان» در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رابطه با وضعیت نزار این روزهای فوتبال ایران به خبرنگار «جوان‌آنلاين» عنوان کرد: به نظر من باید تغییراتی در کمیته جوانان، کمیته فنی و توسعه و کمیته تیم های ملی صورت گیرد و چهره های فنی تر و باتجربه تر مسئوليت امور را به عهده بگیرند.


وی در خصوص ریاست فدراسیون و صلاحیت ادامه کار آقای کفاشیان گفت: کارنامه ایشان متأسفانه قابل قبول نیست و مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون باید فعالانه تر عمل کنند و نیز نظارت خود را بیشتر کنند چرا که مجمع کار نظارتی انجام نمی دهد.  


رئيس اتحاديه باشگاه هاي فوتبال ايران تصريح كرد: مجمع باید با تشکیل کمیسیون‌های فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتبال پایه، فوتبال ملی و تعیین شرح وظایف به اعظای کمیسیون ها و نظارت بر عملکرد آنها به صورت اساسی مشکلات را رفع کند و تا اینگونه عمل نکنند موفق نخواهند شد و جوابگو هم نیستند ولی چنانچه مجمع پیگیر و ناظر باشد بایستی جوابگو باشند.


سردار محمدی در رابطه با بی اخلاقی های صورت گرفته لیگ برتر فوتبال طی هفته های گذشته اظهار داشت: باشگاه های ما تا زمانی که دولتی هستند و مديرانی نتیجه محور در رأس باشگاه ها قرار دارند، اوضاع به همین منوال خواهد بود. مگر به کار فنی بازیکنان توجه لازم می شود که به اخلاق و رفتار آنها برسند.


وي افزود: وقتی باشگاه ها حاضر نیستند مبلغ قرارداد یکسال یکی از بازیکنان خود را برای تأسیس آکادمی هزینه کنند و در آکادمی به کار فنی و اخلاق بازیکن رسیدگی کنند باید هر از گاهی شاهد اینگونه بی اخلاقی در فوتبال باشیم.


رئيس اتحاديه باشگاه هاي فوتبال ايران در ادامه بيان داشت: باید خصوصی سازی در فوتبال را شروع کنیم و مدیران با توجه به شرایط می توانند آکادمی تأسیس کرده و تولید بازیکن کنند که یکی از راه‌های درآمد در فوتبال تولید بازیکن است و همچنین می توانند روی رفتار و اخلاق بازیکن هم کار کنند.
 
 
 
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
0
0
گوئی جناب کفاشیان مهره مهر و اقبال را"در پنهان به خود اویران کرده است"
چرا؟ از انتخاب ایشان "برای چهار سال دوم "مرتبا این انتقاد ها می شود "روز بروز وضعیت فونبال اسفناک تر از قبل
می شود"و..اما"خبری از تغییر نیست"
بنابراین لازم است "راهکار را طبق بیان
خودشان "از ایشان پرسیده شود"درغیر
اینصورت این داستان"تا پایان چها سال دوم ایشان"همچنان ادامه خواهدداشت.
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
گویند:اگر بخواهی کاربزرگی را خراب کنی"به ادم های کوچک بسپار.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار