کد خبر: 686202
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
سرمربي استقلال بار ديگر از برنامه نود و مجري اش انتقاد کرد
به گزارش نسیم، امیر قلعه نویی که سالهاست با عادل فردوسی پور مشکل دارد در برنامه امروز ورزش و مردم دوباره فرصت را برای انتقاد از عادل مناسب دید و به بهانه تشکر از زحمات رئیس سابق صدا و سیما به فردوسی پور تاخت.

نکته جالب در حرفهای سرمربی استقلال اینکه او هنوز به خاطر انتقادات عادل از عملکرد او به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملتهای ۲۰۰۷ گلایه دارد.

قلعه نویی گفته: فوتبال ایران روزی به این شرایط دچار شد که یک برنامه، مدیرعامل و بازیکن را روبه روی هم قرار داد. بازیکن را دعوت می کنند از او می پرسند رابطه ات با مربی چطور است. آن زمان زنگ خطر فوتبال ایران به صدا درآمد. رسانه ملی را در اختیار برخی افراد گذاشتند تا هر کاری می خواهند انجام دهند.من وقتی می گویم از ضرغامی گله دارم، منظورم این مسائل است. باید جلوی این بداخلاقی ها را گرفت. بعد از جام ملتهای آسیا برنامه ورزش و مردم ۴ برنامه درباره نتایج صحبت کرد. من اصلا ناراحت نشدم چون فنی صحبت کردید. خوشحال هم شدم و استفاده کردم اما یک برنامه برعکس نود فقط دنبال حاشیه است."
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
1
قلعه نویی عزیز برنامه نود برنامه شفاف سازی است اگر این برنامه نبود خدا می داند شما و امثال شما چه به سر فوتبال این مملکت در می آوردید گر چه تا همین حالا آن را به هزاران ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
1
1
خدایا شر فردوسی پور از فوتبال ایران کم کن
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
1
رییس جدید صدا وسیما فکری به برنامه نود بکند غیر از تخریب افراد و دو بهمن زنی برنامه ای برای پیشرفت ورزش در کشور در این برنامه فردوسی پور وجود ندارد ونخواهد داشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار