کد خبر: 685862
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
استاندار تهران در بازديد از غرفه روزنامه «جوان» در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها خبرداد:
استاندار تهران پيرامون اتفاقات شهر ري عنوان كرد: به اعتقاد من اين اتفاقات در شهر ري واقعا جو سازي رسانه‌اي بود و موضوع پيچيده اي نبود. ما متوجه شديم كه اين جريان سازماندهي نشده و هدفمند هم نبود. آنها سني حنفي بودند و اطلاع نداشتند كه نبايد اين خبط رو بكنند.
 
جوان‌آنلاين:
سيد حسين هاشمي در بازديد از غرفه روزنامه «جوان» در پاسخ به سوالي پيرامون شيبوه تعامل استانداري و شهردار عنوان كرد: روزي كه من به استانداري تهران آمدم، عنوان كردم كه ديوار بتني ميان استانداري و شهرداري را برخواهم داشت. پس از اين يك خبرنگار از من اين موضوع را پرسيد و من گفتم كه قطعا اين ديوار برداشته خواهد شد و خدمت به مردم تهران تسريع مي شود. بار سوم از من سوال كردند و من گفتم ما سلامي كرديم و منتظر جواب سلام هستيم. پس از اين بود كه جلسه‌اي با آقاي قاليباف داشتيم و در مجموع سه جلسه با آقاي قاليباف برگزار شد و به زودي جلسه چهارم برگزار خواهد شد. 


وي در خصوص پرداخت مطالبات شهرداري از سوي دولت تصريح كرد: ما تمامي تلاش خود را براي پرداخت اعتبارات دولتي به شهرداري تهران انجام مي‌دهيم و تا جايي كه توانستيم موضوع پرداخت ها را مديريت كرديم و تاكنون در بخش‌هاي مختلف پرداخت هايي به شهرداري انجام شده است. آنچه نيز كه باقي مانده مربوط به  مطالبات شهرداري از دولت قبل است. 


استاندار تهران در ادامه پيرامون اتفاقات شهر ري نيز عنوان كرد: به اعتقاد من اين اتفاقات در شهر ري واقعا جوسازي رسانه‌اي بود و موضوع پيچيده اي نبود. ما متوجه شديم كه اين جريان سازماندهي نشده و هدفمند هم نبود. آنها سني حنفي بودند و اطلاع نداشتند كه نبايد اين خبط رو بكنند. 


وي تصريح كرد: البته نيروهاي امنيتي با همه آن برخورد كرد و اين برخورد ادامه دارد. در همين راستا بيش از 70 نفر نيز بازداشت شدند و تحقيقات از آنها در اين ارتباط ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار