کد خبر: 685548
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
در لرستان
معاون عمرانی استانداري لرستان گفت :کمیته بررسی علت تصادفات جاده اي در لرستان تشکیل شود.
بهروج

به گزارش جوان خرم آباد' محمد اصلانی ' در کارگروه ایمنی و کاهش سوانح جاده اي لرستان در خرم آباد، با تاکیدبر لزوم توجه بیشتر رسانه ها به بحث توسعه و تبین فرهنگ ترافیک در استان افزود : فرهنگ ترافیک شهري در لرستان ضعیف است که در این راستا رسانه ها باید در زمینه رعایت قوانین رانندگی و آموزش رانندگی فرهنگ سازي شود.

وي افزود:متاسفانه در حال حاضر برخی از رانندگان با علائم راهنمایی و رانندگی آشنایی کافی ندارند که این خود می تواند از علل بروز تصادف در سطح استان باشد.

وي تصریح کرد : جان انسان ها براي هر جامعه بهترین است که باید در این راستا رتبه لرستان از نظر بروز تصادفات را به پایین ترین نقطه جدول برسد.
معاون عمرانی لرستان در ادامه به برقی کردن پل هرو اشاره کرد و گفت:برقی کردن پل هرو باید در کمیته فنی مطرح شود و نتیجه به کارگروه مطرح و در صورت تصویب این طرح در کارگروه اعتبار اختصاص یابد.

اصلانی در ادامه برلزوم تشکیل کمیته بررسی علل و عوامل وقوع تصادفات در لرستان تأکید کرد و افزود: با تشکیل این کمیته دلیل اصلی تصادفات در لرستان باید مشخص شود تا بتوان در این زمنیه اعتبار مورد نیاز را تهیه و از کشته شدن افراد جلوگیري شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار