کد خبر: 685543
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
مدیر تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: بیشترین نارضایتی مشتریان از خودروهای داخلی مربوط به رگلاژ نبودن در خودروها بوده است.
 
خبرگزاری ایسنا: مدیر تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: بیشترین نارضایتی مشتریان از خودروهای داخلی مربوط به رگلاژ نبودن در خودروها بوده است.
 
اسماعیلیان در دومین نشست تخصصی صنعت خودرو اظهار کرد: بیشترین نارضایتی مشتریان از خودروهای داخلی در حوزه بدنه خودرو بوده است.
 
وی با بیان این‌که مشتریان در 10 سال اخیر بیشترین نارضاتی از رگلاژ نبودن در خودروها داشته‌اند خاطرنشان کرد: بیشترین میزان رضایت مندی مشتریان نیز مربوط به لوازم ایمنی داخل خودرو و عملکرد فرمان بوده است.
 
مدیر تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ادامه داد:‌ روند رضایت‌مندی مشتریان از فروش و خدمات پس از فروش خودروهای داخلی تا سال 1391، صعودی بود اما از آن زمان تاکنون به دلیل آن‌که پس از تحریم تولید برخی خودروهای با کیفیت متوقف و برخی قطعات با کیفیت نیز وارد کشور نشد، رضایت‌مندی مشتریان برای سه دوره متوالی نزولی بوده است.
 
وی افزود: 0.1 درصد مشتریان صنعت خودرو جزو مشتریان مطلقا ناراضی هستند که همواره کیفیت خودروهای داخلی را پایین‌تر از نقطه مطلوب آن می‌دانند.
 
اسماعیلیان با بیان این‌که شاخص رضایت مشتریان براساس کیفیت فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان تعیین می‌شود، تصریح کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته، هر چه رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش کاهش یابد به میزان 0.3 درصد رضایت آن‌ها از کیفیت خودروها کاهش خواهد یافت حتی اگر این کاهش کیفیت در واقعیت رخ نداده باشد.
 
معاون پشتیبانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خاطرنشان کرد: در ایران در سه ماهه اول تحویل خودرو به مشتری، 5.5 ایراد از سوی مشتری در خودرو شناسایی می‌شود در حالی که استاندارد این شاخص در سطح بین المللی 1.5 تا 2 ایراد است.
 
به گفته وی، سالانه با بیش از یک میلیون نفر مشتریان صنعت خودرو در حوزه‌های فروش و خدمات پس از فروش مصاحبه شده و براساس نتایج این نظرسنجی‌ها گزارش رضایت‌مندی مشتریان از صنعت خودرو منتشر می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
2
0
وقتی ااقای ترکان میگوید در صنعت خودرو نمی توانیم در هیچ میدانی رقابت کنیم به جز ابگوشت وقورمه سبزی به همین منظور بوده است که دوشرکت پر مدعای خودروسازی سایپا وایران خودرو بی کیفیت ترین خودروهای روی زمین را با بیشترین قیمت به مردم می فروشند وسالانه بیست هزار کشته رابه همراه دارد
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
0
1
سلام
5/5 ایراد از سوی مشتری در خودرو شناسایی میشود ولی به هیچکدام ترتیب اثر نمی دهییم.در حالی که استاندارد این شاخص در سطح بین المللی 1/5 تا 2 ایراد است ولی به ان ترتیب اثر میدهند.
اکبر
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
0
آقایان سازنده خودرو مگه ما جزآدمیان این مملکت نیستیم چرابه این مردم رحم نمی کنید واین همه بخور بخور درمملکت انداخته اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
1
با سلام
از شما تمنا دارم شما را به هر دینی که دارید قسم میدهم گزارشی از تعمیرگاههای مرکزی ایران خودرو و سایپا تهیه کنید.این در خودرو ساز ...ادعای خودروی صد در صد ملی دارند البته عقیده من این است که هیچ نیازی نیست که کشوری همه قطعات را خودش تولید کند
ولی این دو خودرو ساز ... هر بار به اسم خودروی صد در صد ملی تیبا را به جای ریو میفروشند و رانا را که همان 206 صندوق دار
است واقعا که قورباغه را رنگ کردند.
در تعمیرگاه متوجه میشوید چقدر مردم سرگردان هستند و برای خرابی ماشین میگویند 40 روز دیگر مراجعه کنید فعلا قطعه نداریم.و باید سفارش دهیم از خارج وارد شود....
...
نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
جناب معاون شما را به خدا قسم لطف کنید سایتی را برای نظر سنجی معرفی کنید تا میزان واقعی نارضایتی مردم رو مشاهده نمایید.
نه میزان . . .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار