کد خبر: 685455
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه‌اندازی اورژانس ویژه‌ی بیماران اعصاب و روان به صورت الحاقی در بیمارستان ابن سینا بندرعباس خبر داد.

دکترمحمد شکاری در این زمینه گفت: قرار است این اورژانس با ارائه خدمات اورژانسی به بیماران اعصاب روان گام مهمی در جهت کاهش آلام این قشر از بیماران در استان بر دارد.

وی کمبود تخت‌های بستری اعصاب و روان و کمبود نیروی پرستاری در استان را از مشکلات پیش‌روی اجرای این برنامه دانست و افزود : در این خصوص پیگیری‌هایی از سوی دانشگاه در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شده و امید است در آینده‌ای نزدیک این کمبودها با تلاش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و همت مسئولان وزارت متبوع برطرف شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیمارستان ابن سینا بندرعباس واقع در مجتمع بزرگ پیامبر اعظم با 70 تخت فعال در حال ارائه خدمت به بیماران اعصاب و روان استان است، در راستای برنامه‌ی تحول نظام سلامت وضعیت هتلینگ این بیمارستان به نحو شایسته‌ای بازسازی شده است و بیماران از این موضوع رضایت کامل دارند.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتدای اجرای این برنامه همه‌ی توان خود را در جهت رفاه بیماران در بیمارستان‌ها بکار گرفته است تا بتواند رضایت‌مندی بیماران را محقق کند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها