کد خبر: 683997
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
جان استوارت كارگردان فيلم ضدايراني «گلاب» برنامه‌هاي ويژه‌اي را در آستانه اكران اين فيلم سينمايي در نظر گرفته است، اين در حالي است كه انتقادهاي زيادي از سوي منتقدان سينمايي به فيلم «گلاب» شده است.
جان استوارت كارگردان فيلم ضدايراني «گلاب» برنامه‌هاي ويژه‌اي را در آستانه اكران اين فيلم سينمايي در نظر گرفته است، اين در حالي است كه انتقادهاي زيادي از سوي منتقدان سينمايي به فيلم «گلاب» شده است.
به گزارش مهر به نقل از هاليوود رپپورتر، جان‌استوارت با شركت در يك برنامه «سنترال» و گفت‌وگو با مجري اين برنامه كمدي، درباره اولين تجربه كارگرداني‌اش كه مربوط به فيلم ضد ايراني «گلاب » مي‌شود، شركت مي‌كند.
استفن گالبرت، مجري برنامه كمدي «سنترال» در پرسش و پاسخ با جان استوارت كه به صورت زنده از شبكه‌هاي تلويزيوني پخش مي‌شود، با او درباره فيلم «گلاب» صحبت مي‌كند. اين برنامه قرار است به صورت همزمان و در ساعت 30: 7 شب در 300 سالن سينما پخش شود. به دنبال اين برنامه كه درتاريخ 13 نوامبر برگزار مي‌شود، از روز بعد اكران عمومي فيلم شروع مي‌شود.
«گلاب» بر مبناي دستگيري مازيار بهاري روزنامه‌نگار ايراني - كانادايي و با بازي گائل گارسيا برنال ساخته شده است. جان استوارت پس از آزاد شدن بهاري از زندان ايران پس از انتخابات 88، در برنامه شبانه خودش ميزبان وي شد و با وي گفت‌وگو كرد.
استوارت علاوه بر كارگرداني «گلاب» فيلمنامه را نيز بر با همراهي ايمي مولي و بر مبناي كتاب «بعد آنها براي من آمدند: يك داستان خانوادگي از عشق، اسارت و بقا» نوشته بهاري، نوشته است.
اين فيلم اولين بار در جشنواره فيلم «تلورايد» به نمايش درآمد و بعد راهي جشنواره «تورنتو» شد. اين فيلم به‌رغم سعي منتقدان براي نگه داشتن احترام استوارت، با اقبالي مواجه نشد و انتقادهاي زيادي به آن وارد شد.
«گلاب» به تازگي با حضور جان استوارت شومن تلويزيوني امريكايي و مازيار بهاري در نشستي خبري در جشنواره «فيلم لندن» شركت داشت. جشنواره «فيلم لندن» كه از 8 تا 19 ماه اكتبر برگزار ‌شد، يك گفت‌وگوي همراه با نمايش فيلم براي جان استوارت و روزنامه‌نگار سياسي ايراني ترتيب داده بود. «گلاب» براي اولين بار در اروپا در جشنواره «فيلم لندن» به نمايش درآمد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار