کد خبر: 683953
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
خبرگزاری 'شینهوا'ی چین روز جمعه از دمشق، به نقل از دیدبان حقوق بشر سوریه از کشته شدن بیش از 21 تن از عناصر گروه تروریستی داعش در حملات هوایی ائتلاف بین المللی به مواضع آنها در کوبانی خبر داد.
این گزارش به نقل از دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که در پی حمله امروز (جمعه) بمب افکن های نیروهای ائتلاف بین المللی به مواضع تروریست های داعش در شهر کوبانی (عین العرب) بیش از 21 تن از این گروه تروریستی از جمله یک فرمانده و یک جنگجوی دانمارکی عضو داعش به هلاکت رسیدند.

براساس این گزارش، اتئلاف ضدداعش به تازگی با تمرکز حملات خود به مواضع داعش در کوبانی، سعی دارد از اشغال این شهر راهبردی واقع در مرز ترکیه و سوریه جلوگیری کند.

دیدبان حقوق بشر سوریه همچنین از اعدام 20 نظامی سوری که اغلب آنها افسر بودند به دست عناصر داعش در استان الرقه خبر داد و افزود: داعش این افسران را اوایل امسال در یک حمله به یک پایگاه نظامی در الرقه که هنوز نیز در کنترل کامل آنها است، دستگیر کرده بود.

براساس این گزارش، داعشی ها همچنان بخش عمده ای میادین نفتی استان نفت خیز 'دیرالزور' واقع در شرق سوریه نزدیک مرز عراق را در کنترل خود دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار