کد خبر: 683936
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی از آغاز عملیات اصلاح 20 نقطه حادثه خیز در محورهای این استان و ایمن سازی آن تا قبل از سرد شدن هوا خبر داد.

علی زندی فر با بیان اینکه درنقاط پرحادثه استان سالانه 500تصادف خطرناک روی می دهد، گفت: این نقاط حادثه خیز شامل گردنه رنگ رز، پیچ آیینه در محور ساوه - تهران ، گذر حاجی آباد، چهار نقطه در محور خمین و محلات، سه نقطه در محور دلیجان است و 10 نقطه دیگر استان با نصب روشنایی رفع خطر خواهند شد.
وی افزود: محور مهم اراک - سلفچگان به طول 16 کیلومتر با اجرای عملیات روشنایی تا قبل از سرد شدن هوا قابلیت سفر ایمن را خواهند داشت.
زندی فر ادامه داد: 29 راهدارخانه ثابت و سیار با 400 اکیپ به استعداد 450 نفر و 350دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آماده ارایه خدمات در فصل سرد سال هستند.
مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: برای تجهیز و آماده سازی این تعداد راهدارخانه در سطح محورهای استان مرکزی ، حدود هفت میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه18هزار تن نمک و150هزار تن شن وماسه به منظور استفاده در یخبندان محورهای برون شهری تهیه و تدارک شده است افزود: هم اکنون پیمانکاران درحال عملیات اجرایی آسفالت گرم در راههای اصلی و شریانی استان مرکزی هستند تا زمینه سفر ایمن وبدون خطری را برای مسافران فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار