کد خبر: 683839
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
 معاون وزير صنعت، معدن و تجارت از منتفي شدن طرح انتزاع بخش بازرگاني از صنعت و معدن كشور خبر داد و گفت: با توجه به آغاز تنظيم برنامه ششم توسعه از سوي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري و مذاكرات به عمل آمده، وزارت بازرگاني از وزارت صنعت، معدن و تجارت جدا نخواهد شد.
با ورود نعمت‌زاده به وزارت صنعت و تجارت، بخش بازرگاني اين وزارتخانه به شدت مورد بي‌مهري قرار گرفته است، به طوري كه هنوز هيچ اقدامي درخصوص فاز دوم هدفمندي در بخش بازرگاني انجام نگرفته و مديران بازرگاني نيز به حاشيه رانده شده‌اند. البته وزير صنعت در جمع خبرنگاران نيز از پاسخگويي به سؤالات اين بخش امتناع كرده و مدعي مي‌شود كه مسئوليت بخش بازرگاني به وزارت جهاد كشاورزي سپرده شده است. حال در چنين شرايطي، معاون وزير صنعت از جدا نشدن بخش بازرگاني از اين وزارتخانه خبر مي‌دهد. علي يزداني در گفت‌وگو با مهر گفت: موضوع تدوين برنامه ششم توسعه از سوي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور در دستور كار قرار گرفته و بر اين اساس هيچ طرحي براي انتزاع بخش بازرگاني از وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور كار قرار نگرفته است.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: در حال حاضر ساختار كلي وزارت صنعت، معدن و تجارت در گام اول تصويب شده اما هم اكنون در حال انجام اصلاحات نهايي هستيم و ظرف يك ماه آينده ساختار نهايي اين وزارتخانه در دسترس خواهد بود. وي تصريح كرد: ساختار سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نيز به صورت كامل تصويب شده و البته بخشي از وظايف وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه كالا به وزارت جهاد كشاورزي واگذار شده است ضمن اينكه شركت بازرگاني دولتي ايران نيز با مصوبه دولت به وزارت جهاد كشاورزي سپرده شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار