کد خبر: 683802
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از دستگیری پنج تن از اعضای یک باند که اقدام به سرقت از یک طلا فروشی در گناوه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت : پنج جوان در شهرستان"گناوه " با یک دستگاه سواری پژو405 در حالیکه پس ازسرقت از مغازه طلا فروشی در حال خروج از استان بودند با هوشیاری ماموران کلانتری موفق به فرار نشدند.

وی در توضیح بیشتر این ماجرا گفت: در پی سرقت از مغازه طلا فروشی در بندر گناوه به شیوه کش و روزنی، سارقان که سه مرد و دو زن بودند با ربودن مقادیری از طلاجات مغازه از محل متواری شدند، که بلافاصله پس از خروج سارقان ،طلا فروش متوجه کم شدن تعدادی از انگشتر های خود شده و سریعا مراتب را به پلیس گناوه اعلام کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به همجواری شهرستان دیلم و گناوه مراتب به مرفوک شهرستان دیلم اعلام و طرح مهار در شهرستان دیلم اجرا شد که سرانجام باهوشیاری ماموران گشت کلانتری مرکز دیلم یک دستگاه خودرو پژو 405 با پنج سرنشین توقیف و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند که در ابتدا متهمان دستگیر شده منکر سرقت وحتی ارتباط با هر گونه سرقت بودند اما در مقابل ادله انکار ناپذر پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند .

وی افزود : در بازرسی از وسایل متهمان تعداد 28حلقه انگشتر به ارزش 300میلیون ریال کشف و ضبط شد.

به گفته رزمی پس از تشکیل پرونده برای متهمان پرونده‌شان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار